رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
  • کد خبر : ۸۸۲۲۰
  • چاپ خبر : برگزاری دومین همایش از سلسله مباحث تحکیم خانواده در سال 98 + تصاویر

برگزاری دومین همایش از سلسله مباحث تحکیم خانواده در سال 98 + تصاویر

دومین همایش از سلسله مباحث تحکیم خانواده در سال 98 (سری دوم ) عصر دوشنبه 27 آبانماه در سالم همایش های آهنشهر برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ دومین همایش از سلسله مباحث تحکیم خانواده در سال 98 (سری دوم ) با موضوع ” اهمیت احترام در خانواده ” با حضور جمعی از پرسنل شرکت […]

دومین همایش از سلسله مباحث تحکیم خانواده در سال 98 (سری دوم ) عصر دوشنبه 27 آبانماه در سالم همایش های آهنشهر برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ دومین همایش از سلسله مباحث تحکیم خانواده در سال 98 (سری دوم ) با موضوع ” اهمیت احترام در خانواده ” با حضور جمعی از پرسنل شرکت سنگ آهن مرکزی و عموم مردم و سخنرانی طاهره حصیب مشاور خانواده و روانشناس در سالن همایش های آهنشهر برگزار شد.

 سید مصطفی فخر بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمد گویی به حاضرین این همایش گفت: بنا بر نظر مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق برای استفاده بهینه از زیر ساخت های موجود جهت ارتقای سطح آموزش و بهبود هر چه بهتر روابط اجتماعی و خانوادگی پرسنل شرکت که به آرامش روحی و روانی آنان منجر خواهد شد و این نیز زمینه کار سالم را ایجاد می کند که موجب افزایش راندمان کاری و تحقق رونق تولید می شود. در همین راستا دومین همایش از سلسله مباحث تحکیم خانواده با موضوع ” اهمیت احترام در خانواده” را برگزار نمودیم.

فخر از مساعدت مدیرعامل شرکت،پیگیری مهندس میرزایی سرپرست منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت، دهقانزاده و مجموعه همکاران در واحد آموزش،پرسنل روابط عمومی به ویژه مرکز اطلاع رسانی شرکت، سمعی و بصری، انتظامات،حراست و خدمات رفاهی که در برگزاری این همایش تلاش نمودند،تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: با پیگیری همکاران این برنامه حداقل 2 یا 3 مرتبه در طول هر ماه برگزار می شود و امیدواریم در جهت سلامت اجتماعی و خانوادگی تاثیرگذار باشد.

در ادامه طاهره حصیب پیرامون موضوع همایش با بیان اینکه در خانواده باید ابتدا زن و مرد به یکدیگر احترام بگذارند،تا فرزندان نیز بیاموزند،گفت: فرزندان می بینند و یاد می گیرند. آنان آیینه ی پدران و مادران خود خواهند بود، بنابراین اگر در خانواده زن و مرد به یکدیگر احترام بگذراند،فرزندان نیز آن را خواهند آموخت.

وی با تاکید بر پرهیز از هر گونه بی احترامی و بدگویی همسران در مقابل فرزندان یا سایر اعضای خانواده و دوستان بیان کرد: گاه متاسفانه زن و مرد اختلافات،دعواها و بحث های خانه را بصورت درد و دل یا از روی عصبانیت به منظور تخلیه حال درونی خود نزد خانواده خود مطرح می کنند و این سبب می شود تا دیگر زن یا مرد آن جایگاه و احترام را نزد خانواده همسر یا آشنایان نداشته باشد.

حصیب با اشاره به حفظ جایگاه زن و مرد در خانواده،گفت: زن و مرد پایه گذار یک خانواده هستند که با تولد فرزندان کامل تر خواهد شد. پدر و مادر باید از هر گونه رفتار توهین آمیز،دعوا،تندخویی،فحاشی و بدگویی در مقابل فرزندان خود اجتناب کنند،چرا که در زمان عصبانیت حریم ها شکسته می شود و احترام به یکدیگر از بین می رود و این باعث می شود تا فرزند آنان با الگوگیری از آنان این رفتار را در آینده نسبت به اعضای خانواده خود داشته باشد.

مشاور خانواده با تاکید بر فراگیری مهارت های زندگی و به کارگیری آن در روابط زناشویی،اظهار کرد: بسیاری از رفتارهای اشتباه در زندگی به دلیل نداشتن مهارت های زندگی است. آموختن مهارت های زندگی سبب می شود تا زن و مرد موضوعات و مشکلات خود را با کنترل خشم و به دور از عصبانیت و دعوا با گفتگو رفع نمایند که این سبب محکم شدن ارتباط بین اعضای خانواده،صمیمیت و نزدیکتر شدن آنان به یکدیگر خواهد شد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده