رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
  • کد خبر : ۸۸۷۴۲
  • چاپ خبر : ابراز محبت مادر شهید اکبر رحمانی در دیدار مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

ابراز محبت مادر شهید اکبر رحمانی در دیدار مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران شب گذشته به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق با حضور در منزل شهید اکبر رحمانی با مادر گرامی وی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ مادر شهید رحمانی ضمن خوش آمدگویی و اظهار خرسندی از این دیدار، از حضور مدیرعامل شرکت سنگ آهن […]

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران شب گذشته به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق با حضور در منزل شهید اکبر رحمانی با مادر گرامی وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مادر شهید رحمانی ضمن خوش آمدگویی و اظهار خرسندی از این دیدار، از حضور مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تشکر و قدردانی کرد و در درد و دلی مادرانه به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخت.

رضا فلاح مبارکه در این دیدار محبت آمیز با تجلیل از مقام والای مادر شهید با سعه صدر به مشکلات مادر شهید رحمانی گوش فرا داد و گفت: صبر، ایثار و شکیبایی مادران شهدا ستودنی است و امروز همه‌ی مردم و مسئولان قدردان شهیدان هستند و هیچ‌گاه فداکاری‌های آنها را فراموش نخواهند کرد.

فلاح با توجه به درخواست های مادر شهید و قول مساعدت برای رفع آنان، از رئیس بنیاد شهید خواهان شد در اسرع وقت پیگیر مشکلات این مادر بزرگوار باشد.

شهید اکبر رحمانی فرزند حسن متولد 1343/8/14 در روستای علی آباد از توابع شهرستان بافق می باشد. وی در 1362/6/19 در منطقه سردشت استان کردستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده