رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
  • کد خبر : ۸۸۹۳۵
  • چاپ خبر : کشف و تحويل اموال مسروقه به مالباختگان در بافق

کشف و تحويل اموال مسروقه به مالباختگان در بافق

مأموران پليس آگاهي و کلانتري مرکزي شهرستان بافق 6 نفر سارق را دستگير و اموال مسروقه کشف شده را به مالباختگان تحويل دادند. به گزارش آفتاب بافق، سرگرد شهرام طولابي نژاد گفت: مأموران کلانتري مرکزي و پليس آگاهي شهرستان بافق با اطلاع از 6 مورد سرقت در سطح شهرستان بافق، اقدامات لازم جهت شناسايي و […]

مأموران پليس آگاهي و کلانتري مرکزي شهرستان بافق 6 نفر سارق را دستگير و اموال مسروقه کشف شده را به مالباختگان تحويل دادند.

به گزارش آفتاب بافق، سرگرد شهرام طولابي نژاد گفت: مأموران کلانتري مرکزي و پليس آگاهي شهرستان بافق با اطلاع از 6 مورد سرقت در سطح شهرستان بافق، اقدامات لازم جهت شناسايي و دستگيري سارقان را آغاز کردند.

سرپرست انتظامی بافق افزود: مأموران پليس با بررسي و اقدامات فني و پليسي، سارقان را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي 6 نفر سارق را طي مراحل مختلف دستگير کردند.

وي ادامه داد: با بازجويي و تحقيق از آنها ، اموال مسروقه از جمله يک عدد دوربين فيلمبرداري، يک عدد دوربين عکسبرداري، يک عدد ساعت، يک عدد پلاک و زنجير طلا و قريب به 2 ميليون وجه نقد، يک تن آهن الات و وسايل انبار و کارگاه، گوشي تلفن همراه و سيم و کابل از کوره هاي آجرپزي کشف و طي مراحل قانوني به مالباختگان تحويل شد.

سرپرست انتظامي بافق از شهروندان خواست درراستاي پيشگيري از سرقت اموالشان، از ابزارهاي ايمني منازل و اماکن استفاده کنند زيرا ناکامي و ناتواني سارقان را افزون مي کند و همچنين تهيه مشخصات از اموال موجود در منزل يا مغازه ، شناسايي آن ها را پس از سرقت احتمالي تسهيل و تسريع مي کند.

منبع: خبرنگار پايگاه خبري پليس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده