رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
  • کد خبر : ۸۸۹۵۱
  • چاپ خبر : مراسم معرفی و جشن امضای کتاب ” خاطرات یک عابر ” برگزار شد +تصاویر

مراسم معرفی و جشن امضای کتاب ” خاطرات یک عابر ” برگزار شد +تصاویر

مراسم معرفی و جشن امضای کتاب خاطرات یک عابر با حضورجمعی از فرهنگ دوستان و علاقه مندان به محیط زیست به همت کانون بافق شناسی و اداره فرهنگ و ارشاد در سالن کنفرانس شهرک اهنشهر برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم معرفی و جشن امضای کتاب خاطرات یک عابر با حضور رئیس اداره فرهنگ […]

مراسم معرفی و جشن امضای کتاب خاطرات یک عابر با حضورجمعی از فرهنگ دوستان و علاقه مندان به محیط زیست به همت کانون بافق شناسی و اداره فرهنگ و ارشاد در سالن کنفرانس شهرک اهنشهر برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم معرفی و جشن امضای کتاب خاطرات یک عابر با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فرهنگ دوستان و علاقه مندان به محیط زیست به همت کانون بافق شناسی و اداره فرهنگ و ارشاد در سالن کنفرانس شهرک اهنشهر برگزار شد.

دکتر اسماعیل کهرم فعال محیط زیست و بوم شناس مطرح کشوری در این جلسه به بیان خاطرات خود و نحوه نگاشتن کتاب پرداخت و در پایان جشن امضای کتاب برگزار شد.

لازم به ذکر است دکتر اسماعیل کهرم دارای مدرک کارشناسی کشاورزی از دانشگاه شیراز ،دیپلم مدیریت شکاربانی از انگلستان ،کارشناسی ارشد بوم‌شناسی از دانشگاه آبردین انگلستان و دکترای بوم‌شناسی از دانشگاه ولز است.

وی عضو سازمان ها و مجامع ذیل است

_عضو انجمن حفاظت از پرندگان (RSPB)

_عضو صندوق جهانی طبیعت (WWF)

_عضو انجمن پرنده نگری کاردیف – ولز

_عضو هیئت تحریریه آوای سبز

_عضو مؤسسه مطالعات ایران‌شناسی بریتانیا (لندن)

_عضو انجمن سلطنتی انگلستان – بخش آسیایی (لندن)

_عضو باشگاه هنرمندان و نویسندگان تهران

_عضو کانون شکار و طبیعت ایران

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده