رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
  • کد خبر : ۹۰۰۷۴
  • چاپ خبر : نشست مدیرعامل با افراد توان خواه شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

نشست مدیرعامل با افراد توان خواه شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

توان خواهان شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق طی نشستی با مدیرعامل شرکت در هتل نیکان،مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ نشست توان خواهان شاغل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با مدیرعامل روز گذشته با حضور میرزایی معاون منابع انسانی، مدیر روابط عمومی، حراست و […]

توان خواهان شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق طی نشستی با مدیرعامل شرکت در هتل نیکان،مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ نشست توان خواهان شاغل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با مدیرعامل روز گذشته با حضور میرزایی معاون منابع انسانی، مدیر روابط عمومی، حراست و رئیس جامعه معلولین بافق و نماینده ی مدیریت در امور معلولین در هتل نیکان برگزار شد.

ابوالفضل شاهپورزاده رئیس جامعه معلولین و نماینده ی مدیرعامل شرکت سنگ آهن در امور معلولین ضمن تشکر از توجه و حمایت های رضا فلاح مبارکه،به بیان مسائل و مشکلات این قشر پرداخت و گفت: صبح پنجشنبه هر هفته دورهمی در جامعه معلولین با هدف ایجاد اتحاد و وحدت بین معلولین برگزار می شود که مشکلات و تجریات آنان در این جلسه رصد می شود.

وی خطاب به توان خواهان شرکت بیان کرد: اینجانب به عنوان نماینده ی مدیریت در امور معلولین می باشم و شما میتوانند مسائل فردی خود را مطرح نمایند تا به سمع و نظر مدیرعامل شرکت برسانم.

شاهپورزاده با اشاره به اینکه 82 نفر از پرسنل شرکت را توانخواهان تشکیل می دهند،افزود:برابر قانون حمایت از معلولین 3 درصد افراد شاغل در ادارات باید از این قشر باشد که ما پیگیر این موضوع برای تحقق این امر هستیم.

سپس مدیرعامل شرکت سنگ آهن در بحث بخشنامه کاهش ساعت کار معلولان که به معاونت منابع انسانی ابلاغ شده بیان کرد: این امر طبق قانون انجام می گیرد.

وی در خصوص درخواست معلولان برای سکونت در منازل مسکونی آهنشهر اظهار کرد: تعداد خانه ها در شهرک آهنشهر در مقابل درخواست بسیار زیاد متقاضان اندک است و براساس الویت بندی ها این کار انجام می گیرد.

فلاح مبارکه با اشاره به توانایی ها و تلاش معلولان شرکت، وظیفه همه مسئولان شرکت را کمک به این افراد در چهارچوب قانون دانست

موضوعاتی چون سرویس ایاب و ذهاب،ورزش توان خواهان،اضافه کاری و کارانه دیگر موارد مطرح شده ای بود که فلاح مبارکه به آن اشاره داشت.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده