رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
  • کد خبر : ۹۰۵۷
  • چاپ خبر : افتتاح ساختمان پليس راهنمايي و رانندگي بافق

افتتاح ساختمان پليس راهنمايي و رانندگي بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ ساختمان پليس راهنمايي و رانندگي بافق با حضور معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد ، امام جمعه ، فرماندار و جمعي از مديران بومي و پرسنل نيروي انتظامي بافق افتتاح و به بهره برداري رسيد. امام جمعه بافق در اين آيين با اشاره به احادیث و […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ ساختمان پليس راهنمايي و رانندگي بافق با حضور معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد ، امام جمعه ، فرماندار و جمعي از مديران بومي و پرسنل نيروي انتظامي بافق افتتاح و به بهره برداري رسيد.

امام جمعه بافق در اين آيين با اشاره به احادیث و روایت، امنیت کشور و امنیت نیروهایی كه در حفظ و حراست کشور تلاش میکنند خاطر نشان كرد: امنیت یه جایگاه ویژه ای در فرهنگ ما دارد و عزيزان نيروي انتظامي به عنوان وارثان امنیت نقش بسزایی در این حیطه دارند.

حجت الاسلام سليماني افزود : امروزه طرح تکریم ارباب رجوع مورد تاکید دولت و مسئولان نظام برای همشهریان است.

امام جمعه بافق با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب، امنیت را در سایه همدلی و همزبانی مردم با مسئولین به ویژه نیروی انتظامی خواند و افزود: گسستگي بین دولت و ملت آسیب های زیادی را متوجه جامعه می كند و اگر همدلی و همزبانی بین ملت و دولت باشد به صورت تساعدی نتیجه خواهد داشت.

فرماندار بافق با تاکید بر حفظ ارتباط پلیس با مردم گفت : نیروی انتظامی ضمن مراقبت های لازم و نظارت کافی بر عملکرد درون سازمانی باید ارتباط  با مردم به عنوان تنها پناهگاه مردم حفظ کند.

سيد مهدي طلايي مقدم تاکید کرد: پلیس در حفظ امنیت و ثبات امنیت روحی و روانی مردم جایگاه مهمی دارد و همه مردم مدیون خدمات و زحمات شبانه روزی این نهاد هستیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد در اين مراسم با اشاره به اهداف طرح مديريت كيفيت ناجا (مكنا)، گفت: خوشايندسازي محيط، اصلي‌ترين مسئله در اين طرح است، به‌گونه‌اي كه هم مردم و هم كاركنان نيروي انتظامي از بودن در كلانتري‌ها احساس خوبي داشته باشند.

سرهنگ حسين فروزاني افزود : هدف انضباط اجتماعی و ترافیکی و کاهش تلافات انسانی و رعایت حقوق شهروندی از جمله اهداف اين طرح مي باشد .

وي گفت : برای بهره برداری از این ساختمان 4 ميليارد و 500 میلیون ريال از اعتبارات استانی و شهرستان هزینه شده است.

سرهنگ فروزاني يادآور شد: این ساختمان در مساحت 660 مترمربع و دارای 14 واحد از جمله اداری از جمله پلیس راهور ، پلیس امینت و اطلاعات ، مدیریت وطیفه عمومی و بهداری است.

IMG_9839 IMG_9845 IMG_9871 IMG_9876 IMG_9881 IMG_9879

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده