رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۰
  • کد خبر : ۹۰۷۷۸
  • چاپ خبر : با ترور شهید سلیمانی،حاج قاسم ها تکثیر شدند / سپاه حامی انقلاب،نظام و مستضعفین است و تا ظهور امام زمان(عج) و بعد آن انجام وظیفه می کند
فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد:

با ترور شهید سلیمانی،حاج قاسم ها تکثیر شدند / سپاه حامی انقلاب،نظام و مستضعفین است و تا ظهور امام زمان(عج) و بعد آن انجام وظیفه می کند

سردار فتوحی با بیان اینکه در ترور شهید سلیمانی،حاج قاسم ها تکثیر شدند، با اشاره به خدمات سپاه در طول چهل سال انقلاب و حضور در تمامی صحنه ها تصریح کرد: توطئه گران خیال کردند که سپاه باید حذف شود. سپاه حامی انقلاب،نظام و مستضعفین است و تا ظهور امام زمان(عج) و بعد آن در […]

سردار فتوحی با بیان اینکه در ترور شهید سلیمانی،حاج قاسم ها تکثیر شدند، با اشاره به خدمات سپاه در طول چهل سال انقلاب و حضور در تمامی صحنه ها تصریح کرد: توطئه گران خیال کردند که سپاه باید حذف شود. سپاه حامی انقلاب،نظام و مستضعفین است و تا ظهور امام زمان(عج) و بعد آن در رکاب منجی بشریت حضرت مهدی(عج) انجام وظیفه می کند.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم بزرگداشت سردار سرافراز شهید سپهبد قاسم سلیمانی،ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدش با حضور امام جمعه و فرماندار،شورای اسلامی شهر،فرماندهان نظامی و انتظامی،رؤسای ادارات،نهادها و ارگان ها،روحانیون،خانواده معظم شهدا و مردم ولایتمدار شهرستان در امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد.

در ابتدای این مراسم اجرای گروه سرود دبستان شاهد نور انجام گرفت.

سپس سردار فتوحی فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد و همرزم شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و سخنران این مراسم با درود به روح مطهر شهیدان و امام راحل(ره) به ویژه شهدای غزه،یمن،لبنان،مدافع حرم،امنیت و نیز سردار رشید اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدش بیان کرد: دو عملیات مهم و بزرگ توسط تیپ الغدیر یزد به ویژه نیروهای رزمنده شهرستان بافق در دوران دفاع مقدس انجام گرفت که سبب شکست دشمن شد.

وی آنچه باعث شد شهید سلیمانی به چنین مقام والایی برسد را پیوند به ولایت علوی حضرت علی (ع) عنوان کرد و گفت: این امام هرگز در دوران جنگ به سپاه خود نفرمود بروید،بلکه فرمودند ما رفته ایم و انجام داده ایم و اکنون بیایید. شهید سلیمانی فرمانده لشکر ثارالله اینگونه عمل کرد و خود در عملیات ها جلوتر از همه حرکت می کرد و نیروها به دنبال او می رفتند.

فتوحی با بیان اینکه شهید سلیمانی در نبرد با داعش در کشورهای مختلف حضور داشت و همیشه در خط مقدم بود،افزود: سپهبد سلیمانی مالک اشتر زمان بود و تیرهای وی به قلب استکبار و شیطان بزرگ آمریکا اصابت می کرد.

فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد ادامه داد: وی در زهد و تقوا همچون ابوذر بود و در وفاداری به ولی امر همانند قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس(ع) بود. شهید سلیمانی عمار یاسر و میثم تمار بود و استکبار در رأس شیطان بزرگ آمریکا را در افغانستان،نوار غزه،لبنان،سوریه،عراق و یمن شکست داد، فرماندهی وی راهبردی بود نه تاکتیکی.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه میتوان حاج قاسم سلیمانی شد،گفت: ارتباط با علمای ربانی، خدامحوری،اخلاص،تواضع، فروتنی،اطاعت پذیری و دشمن شناسی ویژگی های سردار سلیمانی بود.

فتوحی با بیان اینکه سردار سلیمانی با حضور در سوریه و نگاه به عقبه داعش دشمن را به مردم شناساند،اظهار داشت: بسیاری به روسیه نزد پوتین رئیس جمهور این کشور رفتند و با وی صحبت نمودند اما قبول به کمک نشد. سردار سلیمانی طی صحبت با ایشان به معرفی دشمن پرداخت و اعلام داشت که هدف بعدی داعش کشور روسیه است و او نه تنها قبول به کمک شد بلکه شیفته ی سلیمانی شد.

وی افزود: روسیه نیروی هوایی خود را در سوریه تحت امر سلیمانی قرار داد. 6 استان عراق توسط داعش اشغال شد و پس از آن نوبت ایران بود و شهید سلیمانی با فرمان مقام معظم رهبری به عراق نزد آیت الله سیستانی برای صدور فتوا رفت و آنگاه جوانان عراقی و ایرانی به میدان آمدند و با فرماندهی شهید سلیمانی داعش را از 6 استان بیرون کردند.

فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد با اشاره به این اینکه زمانی دشمن نقشه ی تقسیم ایران،عراق،ترکیه وعربستان به چند کشور را کشیده بود، سردار سلیمانی جبهه مقاومت را تشکیل داد،بیان کرد: با آزادسازی حلب 92 کشور جنازه های خود را تحویل گرفتند و 41 کشوری که تعهد کمک به داعش دادند، شکست خوردند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی سه مقامی که حضرت علی (ع) از خدا خواسته بود را از آن خود کرد،افزود: مقام شهدا،زندگی پاک و توفیق همراهی با پیامبران سه خواسته ی امام علی(ع) از خدا بود که شهید سلیمانی به آن رسید. وی تنها برای ایران نبود و جبهه مقاومت برای کشورهای اسلامی و جهان بود.

سردار فتوحی در پاسخ به این سوال که چرا ترامپ دستور ترور شهید سلیمانی را داد و بعد با اعلام آن مسئولیت این عمل جنایتکارانه را پذیرفت،توضیح داد: آمریکا بخاطر شکست هایی که در عراق،سوریه،لبنان،نوار غزه،یمن و معادله غرب خورده بود در پی ترور قاسم سلیمانی در آمد، چرا که او را عامل آن میدانست.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا پس از این عمل بیان کرد که در داخل ایران نمی گذارند از من انتقام بگیرید،تصریح کرد: قوه قضاییه باید جلوی سازش گران مسئول،توطئه گران،غرب گرایان و آنان که نگاهشان به غرب است تا قرآن و ولایت و مانع انتقام شهید سلیمانی بودند را بگیرد و آنها صبح آن شب دیدند پیام امام خامنه ای (مدظلة العالی) در پی شهادت سردار سلیمانی را و همه چیز عوض شد.

فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد با اشاره به معرفی سریع سردار قاآنی از سوی فرمانده کل قوا به عنوان فرمانده سپاه قدس بیان کرد: ایشان فردی با اقتدار و باتجربه است که در دوران دفاع مقدس حضور داشت و جانشین این شهید بود. این کار دو هدف داشت،اول جبهه مقاومت فرمانده دارد و قوی تر از قبل به برنامه خود ادامه می دهد و دوم  با ترور شهید سلیمانی،حاج قاسم ها تکثیر شدند.

وی در ادامه پیرامون سقوط هواپیمای اکراین با بیان اینکه پیش از شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه دشمن به شهادت رساندن سردار حاجی زاده بود که منجر به زخمی شدن وی شد،گفت: پایگاه عین الاسد که توسط سپاه موشک باران شد، ارتش های پیشرفته دنیا نمی توانستند آن را مورد اصابت قرار دهند و هیچ هواپیمایی نمیتوانست بالای آن پرواز کند، این پایگاه باندی بزرگ و آشیانه ی هواپیمای جنگی است که پایگاه های آمریکا در غرب آسیا از این محل تغذیه و کمک می گرفتند و یک پایگاه نظامی ساده نبود.

فتوحی با بیان اینکه برای اولین بار در تاریخ بعد از جنگ جهانی دوم جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و مدیریت و فرماندهی رهبر معظم انقلاب به پایگاه آمریکا حمله و آن را شکست داد،افزود: ترامپ 52 نقطه از نقاط حساس کشور را تهدید به بمباران کرد و آماده باش کامل در تمامی مقرها توسط سپاه داده شد. سیستم های موشکی ما در حالت آماده باش قرار گرفت و کشور در حالت جنگی بود و پروازها باید لغو می شد اما چرا این دستور داده نشد؟ باید صبور بود،واقعیت چیز دیگری است. سپاه فدایی مردم است و این موضوع پیگیری می شود.

وی ادامه داد: پرواز هواپیمایی اکران با یک ساعت تاخیر پرواز کرد و در تایید دو مهندس برای پرواز،مهندس زمین اجازه برای پرواز نداد. چرا هواپیما در شرایط جنگی به پایگاه نظامی نزدیک می شود و مسیر خود را نرفت ؟ سازنده این هواپیما کشور آمریکا است و دستگاهی اختراع نموده تا بتواند کنترل هواپیما را به دست گیرد. چرا هواپیما جواب برج مراقبت را نداد؟ چرا خبرها به پدافند موشکی مخابره نمی شد؟ چرا در زمان دیده شدن هواپیما 10 ثانیه در ارتباط اختلال وارد شد؟

فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه چه کسانی هنگام پرتاب موشک و سقوط هواپیما را فیلمبرداری کردند و کجا در جریان این اتفاق و مخابره آن به آمریکا و عربستان بودند، تصریح کرد: سپاه برای برقراری آرامش تمام مسئولیت را به عهده گرفت و در همان زمان سانحه گزارش اتفاق را داد. اگر موشک سپاه به هواپیما اصابت میکرد باید در همان آسمان متلاشی می شد نه بر روی زمین،تحقیقات ادامه دارد و واقعیت مشخص می شود.

وی گفت: سردار حاجی زاده درس شجاعت و مسئولیت پذیری را به مسئولان داد.

فتوحی با اشاره به خدمات سپاه در طول چهل سال انقلاب و حضور در تمامی صحنه ها اعم از جنگ ،سیل،زلزله،نابودی داعش،دستگیری ریگی،سد سازی،مبارزه با گروهای اشرار در شرق و غرب و… بیان کرد: توطئه گران خیال کردند که سپاه باید حذف شود. سپاه حامی انقلاب،نظام و مستضعفین است و تا ظهور امام زمان(عج) و بعد آن در رکاب منجی بشریت حضرت مهدی(عج) انجام وظیفه می کند.

خبر: ن.رادمنش

عکس: م.تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “با ترور شهید سلیمانی،حاج قاسم ها تکثیر شدند / سپاه حامی انقلاب،نظام و مستضعفین است و تا ظهور امام زمان(عج) و بعد آن انجام وظیفه می کند”

  • بسیجیان مدافع حرم شهرستان بافق says:

    شهادت مرگ در راه ارزشهاست
    تکریم شهیدان به آن است که این ملت هرگز در برابر سلطه گران مستکبر سرخم نکنند. یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد. امام خامنه ای مدظله العالی
    از حضور گرم و محترم شما امام جمعه و فرماندار،شورای اسلامی شهر،فرماندهان نظامی و انتظامی،رؤسای ادارات،نهادها و ارگان ها،روحانیون،خانواده معظم شهدا و مردم ولایتمدار شهرستان بافق که در مراسم گرامیداشت هفتمین روز خاکسپاری سید الشهداء جبهه مقاومت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش شرکت و از انوار نورانی شهدا بهره مند و ما را به عنوان خادمان شهدا سرافراز نمودید کمال تشکر و امتنان را داریم.

    بسیجیان مدافع حرم شهرستان بافق

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده