رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
  • کد خبر : ۹۰۸۶۷
  • چاپ خبر : رونق و رواج صنایع دستی حصیر بافی در بین نسل جوان شهر بافق

رونق و رواج صنایع دستی حصیر بافی در بین نسل جوان شهر بافق

بر اساس تعاملات صورت گرفته  ما بین آموزش و پرورش شهرستان و اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در جهت برگزاری کلاسهای صنایع دستی، تصمیماتی به منظور برگزاری طرح بوم در آموزشگاه رضوان ویژه دانش آموزان پایه های هشتم و نهم اتخاذ شد. به گزارش آفتاب بافق؛ بر اساس تعاملات صورت گرفته  ما بین آموزش […]

بر اساس تعاملات صورت گرفته  ما بین آموزش و پرورش شهرستان و اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در جهت برگزاری کلاسهای صنایع دستی، تصمیماتی به منظور برگزاری طرح بوم در آموزشگاه رضوان ویژه دانش آموزان پایه های هشتم و نهم اتخاذ شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ بر اساس تعاملات صورت گرفته  ما بین آموزش و پرورش شهرستان و اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در جهت برگزاری کلاسهای صنایع دستی در مدارس، صبح امروز کادر مدیریت مدرسه متوسطه رضوان با حضوردر اداره میراث فرهنگی با توجه برگزاری کلاسهای طرح بوم در این مدرسه،تصمیماتی به منظور آموزش دانش آموزان پایه های هشتم و نهم اتخاذ شد .

به همین منظور مقرر شد از طرف اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مربی کار آزموده ای در این مدرسه به منظور برگزاری کلاس های صنایع دستی حضور یابد .

 شایان ذکر است پس از برگزاری این کلاس ها دانش آموزان این آموزشگاه با شیوه های مقدماتی حصیر بافی و سپس کاربرد وسایل های تزئینی حصیر بافی در زندگی روز مره آشنا و آموزش های لازم را فراگیرند.

منبع: به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده