رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
  • کد خبر : ۹۰۸۸
  • چاپ خبر : وقتی حقیقت فدای شالارتان خبری می شود

وقتی حقیقت فدای شالارتان خبری می شود

به گزارش آفتاب بافق وقتی حقیقت فدای شالارتان خبری می شود در پی درج خبری در سایت بافق فردا مبنی بر اهانت فرماندار بافق به منتخبین مردم در شورای شهر خبرنگار پایگاه خبری آفتاب بافق مصاحبه ی اختصاصی با فرماندار بافق سید مهدی ظلایی مقدم انجام داد و حقیقت ماجرا را جویا شد . آنچه […]

به گزارش آفتاب بافق

وقتی حقیقت فدای شالارتان خبری می شود

در پی درج خبری در سایت بافق فردا مبنی بر اهانت فرماندار بافق به منتخبین مردم در شورای شهر خبرنگار پایگاه خبری آفتاب بافق مصاحبه ی اختصاصی با فرماندار بافق سید مهدی ظلایی مقدم انجام داد و حقیقت ماجرا را جویا شد .

آنچه در ذیل به نظر خوانندگان و کاربران محترم می رسد ماحصل گفتگو ی امروز عصر 22/3/94  پایگاه خبری آفتاب بافق با فرماندار بافق می باشد  .

از فرماندار بافق سوال شد در خصوص خبر خروجی در سایت بافق فردا مبنی بر اهانت به اعضای شورای شهر برای تنویر افکار عمومی چه حرفی برای گفتن دارید ؟

سید مهدی طلایی مقدم در پاسخ به این سوال گفت : برا ساس دستورالعمل های شورای تامین تمام جلسات  عادی این شورا به روال خود برگزار می شود و در صورت نیاز به برگزاری جلسات فوق العاده ی شورای تامین باید بر اساس درخواست اعضای شورای تامین یا درخواست فرماندار باشد .

فرماندار افزود: جلسه ی روز چهارشنبه گدشته  جلسه ی شورای تامین در خصوص مسایل جاری شهر ستان در حال برگزاری بود که قبلا از رئیس شورای شهر محمد رنجبر از طرف فرمانداری دعوت بعمل آمده بود تا در جلسه شورای تامین شهرستان شرکت نماید  تمام اعضای محترم شورای  به استثنای اخیگان ساعت 9 نیم به فرمانداری مراجعه و ساعت ده و ده قیقه وارد جلسه می شوند و معترض بودند که چرا 40 دقیقه برای شرکت در جلسه معطل شدند .

در ادامه فرماندار افزود با توجه به اینکه جلسه شورای تامین از اهمیت خاصی برخوردار است به دوستان شورای گفتم مقرر شده بود ریاست شورای شهر در جلسه ی شورای تامین شرکت نماید . با این توضیح اعضای شورای شهر با ناراحتی قصد ترک جلسه را نمودند و اعلام نمودند اگر دعوت نبودیم می رویم و ریاست شورای شهر تلاش نمود دوستان در جلسه حضور داشته باشند که متاسفانه اعضای شورای شهر جلسه شورای تامین را ترک نمودند .

فرماندار بافق ضمن تکذیب خبر درج شده در سایت بافق فردا گفت خوشبختانه تمام مباحث مطرح شده در تمام جلسات عادی یا فوق العاده ثبت و ضبط می شود .

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده