رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
  • کد خبر : ۹۱۰۸۱
  • چاپ خبر : اسامی برندگان قرعه کشی سومین نمایشگاه بزرگ کتاب شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق

اسامی برندگان قرعه کشی سومین نمایشگاه بزرگ کتاب شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق

اسامی 36 نفر از برندگان قرعه کشی سومین نمایشگاه بزرگ کتاب شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق اعلام شد. به گزارش آفتاب بافق؛ سومین نمایشگاه بزرگ کتاب شهرستان توسط شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با همکاری کانون بافق شناسی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از 21 الی 30 آذرماه 98 در مجموعه ورزشی […]

اسامی 36 نفر از برندگان قرعه کشی سومین نمایشگاه بزرگ کتاب شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق اعلام شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سومین نمایشگاه بزرگ کتاب شهرستان توسط شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با همکاری کانون بافق شناسی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از 21 الی 30 آذرماه 98 در مجموعه ورزشی تختی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

در این نمایشگاه تسهیلاتی از قبیل تخفیف 40 درصد خرید کتاب برای شهروندان و 60 درصد برای پرسنل شرکت با ارائه کارت کلی برای عموم مردم فراهم شد تا همه بتوانند از این تخفیف بهره‌مند شوند و تازه‌ترین کتاب‌های منتشر شده در زمینه های مختلف را تهیه نمایند.

روابط عمومی شرکت سنگ آهن همچنین در قرعه کشی به 36 نفر از کسانی که اقدام به خرید کتاب نمودند،کارت هدیه مدنظر قرار داد که این افراد می توانند با حضور در روابط عمومی شرکت و ارائه کارت شناسایی جوایز خود را از قضایی معاون روابط عمومی تحویل گرفته و یا با شماره 31454990 تماس حاصل فرمایند.

اسامی برندگان قرعه کشی سومین نمایشگاه بزرگ کتاب شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق به شرح ذیل می باشد:

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده