رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
  • کد خبر : ۹۱۰۹۸
  • چاپ خبر : انتخاب و معرفی رئیس هیات ورزش کارگری شهرستان بافق

انتخاب و معرفی رئیس هیات ورزش کارگری شهرستان بافق

در نشست تشکل های کارگری شهرستان بافق قاسم اکبری بعنوان رئیس هیات ورزش کارگری انتخاب و معرفی شد.  به گزارش آفتاب بافق؛ نشست تشکل های کارگری شهرستان بافق صبح امروز پیرامون بحث و بررسی در زمینه ورزش کارگران و گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور اعضای شوراهای کارگری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – […]

در نشست تشکل های کارگری شهرستان بافق قاسم اکبری بعنوان رئیس هیات ورزش کارگری انتخاب و معرفی شد.

 به گزارش آفتاب بافق؛ نشست تشکل های کارگری شهرستان بافق صبح امروز پیرامون بحث و بررسی در زمینه ورزش کارگران و گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور اعضای شوراهای کارگری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق و کارخانجات تعمیرات لوکوموتیو در محل سالن کنفرانس شهرک آهنشهر برگزار شد.

در ابتدای این نشست سید محمد رضا میرقاسمی نماینده تشکل های کارگری بافق با اشاره به اتفاقات روی داده در منطقه و ارج گذاری به مقام سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر ایستادگی و ادامه ی راه وی و تقویت سیر خط فکری ایشان تاکید کرد و گفت: سردار سلیمانی با روحیه جهادی و ولایت پذیری  یک عمر در آرزوی شهادت در راه خداو تقویت دین اسلام بود که بالاخره پس از سالها مجاهدت توسط خبیث ترین و شقی ترین آدم به شهادت رسید.

میرقاسمی با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر و برنامه ریزی برای گرامیداشت این ایام اظهار داشت: جامعه کارگری شهرستان بافق و اعضای شوراهای کارگری پیشاپیش حضور مردم در برنامه های مرتبط با گرامیداشت دهه فجر شرکت فعال و گسترده خواهند داشت.

در ادامه این نشست موضوعات مختلف شوراهای کارگری مطرح و در پایان پس از رأی گیری؛ قاسم اکبری بعنوان رئیس هیات ورزش کارگری شهرستان بافق انتخاب و به کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان یزد معرفی شد.

نماینده تشکل های کارگری بافق؛ دیدار اعضای شوراهای کارگری بافق با امام جمعه شهرستان بافق و زیارت و عطرافشانی قبور شهدا و همکاری در فضاسازی محیط های شهری و کارگری در داخل معادن و شرکتها را و همچنین حضور منسجم و پرشور کارگران در یوم الله 22 بهمن را از دیگر برنامه های مصوب این نشست معرفی کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده