رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
  • کد خبر : ۹۲۶۷۵
  • چاپ خبر : دیدار مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با خانواده سه تن از شهدای شرکت +تصاویر

دیدار مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با خانواده سه تن از شهدای شرکت +تصاویر

  مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در ادامه دیدار با خانواده های معظم شهدای سنگ آهن صبح امروز به همراه چند تن از مسئولان به دیدار خانواده شهیدان رنجبر،حیدری پور و ماشاءالله رنجبر رفتند. به گزارش آفتاب بافق؛ در راستای تکریم از خانواده های معظم شهدا، رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ […]

 

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در ادامه دیدار با خانواده های معظم شهدای سنگ آهن صبح امروز به همراه چند تن از مسئولان به دیدار خانواده شهیدان رنجبر،حیدری پور و ماشاءالله رنجبر رفتند.

به گزارش آفتاب بافق؛ در راستای تکریم از خانواده های معظم شهدا، رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن به همراه فخری بافقی مدیر روابط عمومی،دهقانزاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و حجت الاسلام واعظی با حضور در منزل سه تن از شهدای شرکت سنگ آهن، شهیدان یدالله رنجبر،حیدری پور و ماشاءالله رنجبر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان به مقام شامخ خانواده های آنان ادای احترام نمودند.

رضا فلاح مبارکه در این دیدار ضمن قدردانی از ایثار خانواده های شهدا بیان کرد: خانواده های شهدا، فرزندان و همسران خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

وی افزود : تلاش و صبوری خانواده شهدا که عزیزترین خود را در مسیر رضایت خداوند و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند ، توصیف شدنی نیست .

خانواده های معظم  شهدا نیز ضمن اظهار خرسندی از حضور مدیرعامل شرکت سنگ آهن، از اقدامات خوب رضا فلاح مبارکه در انجام مسئولیت های اجتماعی و برقراری آرامش در شرکت را ستودند و برای وی و مجموعه سنگ آهن مرکزی آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است؛ این برنامه به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و در راستای تکریم خانواده های معظم شرکت سنگ آهن مرکزی آغاز شد که ادامه خواهد داشت.

 

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده