رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷
  • کد خبر : ۹۲۷۰۱
  • چاپ خبر : مقاومت و ایستادگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس به دشمن جرأت حمله به کشور را نمی دهد / رشادت های رزمندگان در تاریخ ماندگار است
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق:

مقاومت و ایستادگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس به دشمن جرأت حمله به کشور را نمی دهد / رشادت های رزمندگان در تاریخ ماندگار است

رضا  فلاح مبارکه در دیدار با رزمنده ایثارگر و جانباز عباسعلی قاسمی دخت بیان کرد: آنچه باعث شده که امروز دشمن جرأت حمله به کشور را نداشته باشد،همان مقاومت و ایستادگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و این ها در تاریخ می ماند تا نسل های بعد قدردان این رشادت ها و مجاهدت ها […]

رضا  فلاح مبارکه در دیدار با رزمنده ایثارگر و جانباز عباسعلی قاسمی دخت بیان کرد: آنچه باعث شده که امروز دشمن جرأت حمله به کشور را نداشته باشد،همان مقاومت و ایستادگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و این ها در تاریخ می ماند تا نسل های بعد قدردان این رشادت ها و مجاهدت ها باشند.

به گزارش آفتاب بافق؛ در ادامه طرح تجلیل از همسنگران  شهدا،مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به همراه فخری مدیر روابط عمومی شرکت و ابراهیمی،شاهپورزاده، ابولیان، کارگران،قنبری زاده،خلیلی و غلامزاده از پیشکسوتان دفاع مقدس امشب با حضور در منزل رزمنده ایثارگر عباسعلی قاسمی دخت از رشادت های وی تجلیل کردند.

ابراهیمی یکی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس،قاسمی دخت را از جانبازان پرافتخار کشور و رزمندگانی دانست که در جبهه باعث ایجاد روحیه در دیگر رزمندگان می شد و افزود: وی رزمندگان را در یک محل جمع می کرد و علاوه بر پذیرایی ویژه از آنان لبخند را بر لبان آنان می نشاند.

وی با بیان اینکه این جانباز دوران دفاع مقدس امروز به شکلی دیگر به جامعه خدمت می کند،گفت: وی پس از جنگ در سپاه مشغول خدمت رسانی شد و امروز در زمینه اقتصادی نقش آفرینی می کند.

در ادامه رضا فلاح مبارکه با اظهار خرسندی از حضور در جمع رزمندگان اظهار داشت: خواندن داستان ها تاریخ را برای انسان زنده می کند. این رزمنده در زمان جنگ که کشور به وجود وی احتیاج داشته به مقابله با دشمن رفت و پس از جنگ نیز بدون هیچگونه توقع و چشم داشتی به زندگی عادی بازگشت و در شغل خود به مردم خدمت نمود.

وی رشادت های رزمندگان را برای نسل های آینده ماندگار دانست و افزود: با حمله ی دشمن به کشور همه فارغ از هر دیدگاهی به میدان نبرد آمدند و در کنار یکدیگر مبارزه کردند تا به پیروزی رسیدند.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن تصریح کرد: آنچه باعث شده که امروز دشمن جرأت حمله به کشور را نداشته باشد،همان مقاومت و ایستادگی در دوران دفاع مقدس است و این ها در تاریخ می ماند تا نسل های بعد قدردان این رشادت ها و مجاهدت های باشند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده