رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
  • کد خبر : ۹۲۷۷۲
  • چاپ خبر : نام بافق بر تارک جشنواره “دا” استان یزد +تصاویر

نام بافق بر تارک جشنواره “دا” استان یزد +تصاویر

رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان بافق گفت: ورزشکاران و هنرمندان بافقی در پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی دا که به مناسبت دهه فجر(طرح ملی فجر تا نوروز) به میزبانی شهرستان ابرکوه برگزار شده بود خوش درخشیدند. به گزارش آفتاب بافق؛ پور امینی رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان بافق […]

رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان بافق گفت: ورزشکاران و هنرمندان بافقی در پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی دا که به مناسبت دهه فجر(طرح ملی فجر تا نوروز) به میزبانی شهرستان ابرکوه برگزار شده بود خوش درخشیدند.

به گزارش آفتاب بافق؛ پور امینی رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان بافق با اعلام این خبر افزود: در این جشنواره غرفه هایی از شهرستان های ابرکوه، زارچ، مهریز،میبد، بهاباد، اشکذر، خاتم و یزد بر پا شد که غرفه صنایع دستی و توانمندی های زنان روستایی شهرستان بافق توانست مقام اول را کسب کند.

مسابقات بومی محلی گانیه،دال پلان، یک قل دو قل و هفت سنگ انفرادی در حاشیه برگزاری پنجمین جشنواره دا برگزار شد که فاطمه رئیسی در رشته دال پلان مقام اول و مائده جعفری، فاطمه شفیعی و زهرا فلاح در رشته گانیه مقام سوم استان را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است:تیم بافق به همت هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان بافق به این جشنواره اعزام شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده