رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴
  • کد خبر : ۹۲۷۹۵
  • چاپ خبر : ارتباط و تعامل دانشگاه و شرکت سنگ آهن در بحث های پژوهشی با رویکرد صنعت یاری / دیدگاه شرکت سنگ آهن کمک به رشد مراکز علمی شهرستان است
مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق:

ارتباط و تعامل دانشگاه و شرکت سنگ آهن در بحث های پژوهشی با رویکرد صنعت یاری / دیدگاه شرکت سنگ آهن کمک به رشد مراکز علمی شهرستان است

رضا فلاح مبارکه در بحث ورود دانشگاه به صنعت با اعلام موافقت خود بیان کرد: در شرکت بودجه پژوهشی در اختیار مدیریت است و دانشگاه آزاد می تواند طی هماهنگی با معاونت برنامه ریزی الویت های پژوهشی شرکت را به دانشگاه اعلام کند. به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن […]

رضا فلاح مبارکه در بحث ورود دانشگاه به صنعت با اعلام موافقت خود بیان کرد: در شرکت بودجه پژوهشی در اختیار مدیریت است و دانشگاه آزاد می تواند طی هماهنگی با معاونت برنامه ریزی الویت های پژوهشی شرکت را به دانشگاه اعلام کند.

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز به همراه مدیر حوزه مدیر عامل، مدیرروابط عمومی و مسئول مرکز اطلاع رسانی شرکت با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی بافق مورد استقبال تشکری رابط و رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی بافق،فتاحی رئیس دانشگاه آزاد،معاونین، اساتید و مدیران این مجموعه قرار گرفت.

در ابتدای این برنامه پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق، مدیر عامل شرکت از امکانات دانشگاه اعم از رفاهی، آزمایشگاهی،کارگاهها،سالن های ورزشی و تفریحی، .تالار آفرینش،استخر،حوضچه های پرورش ماهی، کتابخانه،کلاس های تدریس و امتحانات بازدید کرد.

سپس طی نشستی که در سالن کنفرانس مجموعه برگزار شد،مهندس تشکری رابط دانشگاه و شرکت سنگ آهن با اشاره به دیدگاه و توجه مدیرعامل شرکت به مجموعه علمی شهرستان و اقدامات انجام گرفته از سوی وی بیان کرد: با آغاز همکاری بین دانشگاه و شرکت سنگ آهن، 26 دوره آموزشی از 18 آذرماه 98 شروع شد که تا کنون 20 دوره برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از 4 طرح از سوی اساتید طراحی و کارهای کارشناسی آن انجام گرفته است،افزود: طرح دکتر لازمی در خصوص مطالعات آب های زیرزمینی است که مربوط به مرادیان معاونت معدنی می باشد و بررسی های زیادی روی آن انجام گرفته و در نهایت طرح به لحاظ فنی پذیرفته شد که دستورات لازم آن باید از سوی مدیرعامل شرکت داده شود.

تشکری ادامه داد: طرح دکتر فخار که با همکاری دانشگاه آزاد یزد انجام گرفته، ویرایشی بر روی پست برق شرکت سنگ آهن شده که از نظر فنی پذیرفته و باید بازنگری بر روی آن انجام گیرد. همچنین طرح دکتر لازمی و دکتر عبادی پور درباره بهبود بازیافت آب در سد باطله به لحاظ فنی پذیرفته و نیاز به ویرایش دارد.

وی در پایان سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دهستانی و حمایت های وی از مجموعه دانشگاه آزاد، از مدیر عامل شرکت سنگ آهن، حیدری پور مدیر حوزه مدیرعامل،فخری بافقی مدیر روابط عمومی شرکت،رئیس دانشگاه آزاد و نماینده مردم در مجلس و اعضای هیئت علمی که در پیشرفت دانشگاه آزاد بافق نقشی موثر داشته اند، تشکر و قدردانی کرد.

سپس فتاحی رئیس دانشگاه آزاد بافق ضمن تشکر از حضور مدیرعامل شرکت و همراهان وی،گزارشی از وضعیت دانشگاه و تعداد دانشجویان آن ارائه کرد و اظهار داشت: به دلیل شرایط جمعیتی و آمدن دانشگاه های متفاوت و بومی شدن آن ها تعداد دانشجویان کم و مشکلاتی را ایجاد کرد اما این شرایط گذرا بوده و طی چند سال آینده با دوره رشد جمعیت مواجه خواهیم شد.

وی افزود: با توجه به شرایط پیش آمده دانشگاه باید به سمت درآمدهای غیر شهریه می رفت و اقدامات بسیار خوبی در این راستا انجام گرفت تا یک مرکز اقتصادی نیز باشد و باری از دوش شهرستان و استان بردارد.

فتاحی تعداد دانشجویان فارغ التحصیل شده در این دانشگاه را 7 هزار نفر عنوان کرد و گفت:  42 هزار متر مربع فضای آموزشی این مجموعه است و حدود 35 درصد افزایش تعداد دانشجو داشته ایم و درآمد غیر شهریه ما 3 برابر شده است و واحد بافق به عنوان دانشگاه برتر پژوهشی بین دانشگاه های استان انتخاب شد.

رئیس دانشگاه آزاد از حمایت های مهندس تشکری رابط بین دانشگاه و شرکت سنگ آهن تشکر کرد و بیان داشت: تعامل و همکاری خوبی با ارگان های مختلف به ویژه شرکت سنگ آهن ایجاد کرده ایم که با توجه به پتانسیل دانشگاه توانستیم ارتباط بسیار خوبی با بخش های مختلف و شرکت های دیگر سنگ آهن برقرار کنیم.

فتاحی در ادامه پیشنهاداتی در خصوص همکاری های بیشتر بین دو مجموعه مطرح کرد.

همچنین لازمی رئیس سابق دانشگاه آزاد با تاکید به ارتباط پایدار بین دانشگاه و شرکت سنگ آهن گفت: اگر راهی برای حضور ما در صنعت باز شود و در این راستا دفتری به نام ارتباط با صنعت ایجاد کنیم تا پایگاهی در شرکت سنگ آهن برای تردد همکاران این مجموعه باشد، بسیاری از مسائل حل خواهد شد.

سپس رضا فلاح مبارکه با اظهار خرسندی از حضور در جمع اساتید و مسئولان دانشگاه آزاد،از تلاش های بی وقفه تشکری به عنوان بنیانگذار دانشگاه آزاد تشکر کرد و گفت: وی امروز پدرانه به این مجموعه کمک می کنند.

وی با تقسیم مسائل دانشگاه آزاد به دو دسته علمی و غیرعلمی بیان کرد: دیدگاه شرکت سنگ آهن کمک به رشد مراکز علمی،فنی و حرفه ای و آموزشی شهرستان است و یکی از این مجموعه ها دانشگاه آزاد است.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن در بحث ورود دانشگاه به صنعت با اعلام موافقت خود بیان کرد: در شرکت بودجه پژوهشی در اختیار مدیریت است و دانشگاه آزاد می تواند طی هماهنگی با معاونت برنامه ریزی الویت های پژوهشی شرکت را به دانشگاه اعلام کند.

گفتنی است در این نشست اساتید،کارمندان و پرسنل دانشگاه آزاد مسائل و مشکلات خود را نیز بیان کردند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “ارتباط و تعامل دانشگاه و شرکت سنگ آهن در بحث های پژوهشی با رویکرد صنعت یاری / دیدگاه شرکت سنگ آهن کمک به رشد مراکز علمی شهرستان است”

  • باسلام.لطفا دوباره آقای حسینعلی لازمی دزدجنایتکار رو توسیستم دانشگاهتون نیارید.بسه هرچی دزدی کرده ایشون.ممنون آقای قاسمزاده

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده