رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
  • کد خبر : ۹۲۹۰۷
  • چاپ خبر : برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) با حضور مداح کشوری در بیت الرضا(ع) بافق +تصاویر

برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) با حضور مداح کشوری در بیت الرضا(ع) بافق +تصاویر

همزمان با شب میلاد دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه الزهرا(س) مراسم جشن باشکوهی با حضور مداح اهل بیت(ع) سید مهدی میرداماد در موسسه مذهبی – فرهنگی بیت الرضا(ع) بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) شب گذشته با حضور مداح اهل بیت(ع) سید مهدی میرداماد و عاشقان آن حضرت […]

همزمان با شب میلاد دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه الزهرا(س) مراسم جشن باشکوهی با حضور مداح اهل بیت(ع) سید مهدی میرداماد در موسسه مذهبی – فرهنگی بیت الرضا(ع) بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) شب گذشته با حضور مداح اهل بیت(ع) سید مهدی میرداماد و عاشقان آن حضرت در موسسه مذهبی – فرهنگی بیت الرضا(ع) بافق برگزار شد.

در این مراسم طباطبایی مدیر موسسه بیت الرضا(ع) به بیان فضائل حضرت زهرا(س) پرداخت و گفت: با بازگو کردن جنبه های مختلف زندگی حضرت فاطمه زهرا س) برای نسل جدید، می توان یک فصل فاطمه شناسی را در بین نوجوانان و جوانان ترویج کرد.

وی با اشاره به فرموده پیامبر عظیم الشان اسلام که فاطمه پاره تن من است آن را یک اصل مهم برای واکاوی شخصیت آن حضرت عنوان کرد.

طباطبایی تصریح کرد: باید جنبه های همسرداری و مادرانه حضرت فاطمه زهرا(س) الگو بانوان ایران اسلامی قرار گیرد تا شاهد شکل گیری نسلی توام با معنویت فاطمی باشیم.

مدیر موسسه بیت الرضا(ع) تاکید کرد: تشریح ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) باید در جامعه فراگیر و عملیاتی شود که پرداختن به این موضوع یک امر ارزشمند است.

در ادامه برنامه مدیحه سرایی توسط سید مهدی میرداماد مداح اهل بیت (ع) و حجت الاسلام باقرمیدانی انجام گرفت.

عکس: صابر برزگری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده