رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
  • کد خبر : ۹۳۰۰۵
  • چاپ خبر : فینال مسابقات والیبال و فوتسال کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق برگزار شد +تصاویر

فینال مسابقات والیبال و فوتسال کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق برگزار شد +تصاویر

اختتامیه مسابقات کارکنان شرکت سنگ آهن در رشته های تیمی فوتسال بالای ۳۵سال، فوتسال زیر ۳۵ سال ، والیبال و داژبال و… شب گذشته با حضور جمعی از مسئولین در سالن امام علی( ع ) آهنشهر برگزار شد.  به گزارش آفتاب بافق؛ فینال مسابقات والیبال و فوتسال زیر ۳۵ سال و بالای ۳۵ سال کارکنان […]

اختتامیه مسابقات کارکنان شرکت سنگ آهن در رشته های تیمی فوتسال بالای ۳۵سال، فوتسال زیر ۳۵ سال ، والیبال و داژبال و… شب گذشته با حضور جمعی از مسئولین در سالن امام علی( ع ) آهنشهر برگزار شد.

 به گزارش آفتاب بافق؛ فینال مسابقات والیبال و فوتسال زیر ۳۵ سال و بالای ۳۵ سال کارکنان شرکت سنگ آهن شب گذشته با حضور رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن، کاظمی مدیر عامل باشگاه، میرزایی معاونت منابع انسانی شرکت، سیف الهی مدیر حراست ،سمیه ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، تفکری رئیس هیات فوتبال شهرستان و عضو هیات مدیره باشگاه، بمانی پور رئیس هیات والیبال شهرستان و جمعی از مسئولین در سالن امام علی( ع ) آهنشهر برگزار شد.

رضا فلاح مبارکه در این مراسم ضمن تشکر از مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه فرهنگی آهن به جهت برگزاری این مراسم به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امیدوار تعداد ورزشکاران در سال آینده برای حضور در مسابقات مضاعف شود و همه به ورزش و تندرستی روی آورند.

وی همچنین از رئیس اداره ورزش و جوانان که همواره تعامل خوبی با باشگاه آهن و پیشرفت ورزش شهرستان داشته،تشکر کرد.

فلاح مبارکه با توجه به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهان هنوز پرشور ورزشکاران شد و افزود:  آنچه مهم است حضور در انتخابات برای اقتدار کشور است.

وی در بحث ورزش با بیان اینکه شرکت سنگ آهن تلاش نموده با رفع نیازهای ورزشی در این راستا نقشی موثر ایفا کند،اظهار کرد: در سال آینده رویکرد این مجموعه توسعه ورزش به ویژه ورزش های همگانی در بین پرسنل شرکت و ایجاد محیطی امن برای شرکت در امر ورزش است.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن ادامه داد: مقام معظم رهبری جوانان را به سه امر ورزش،تهذیب نفس و تحصیل توصیه نموده است، بسیاری از کارکنان مجموعه سنگ آهن در حال ادامه تحصیل هستند و در امر ورزش نیز فعالیت دارند و بدون شک با عمل به تقوای الهی می توانیم موثر واقع شویم.

مهدی منصوریان سرپرست مسابقات والیبال در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات بیان کرد: مسابقات والیبال کارکنان شرکت سنگ آهن بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور ۷۱ تیم برگزار شد که در پایان تیم منتخب کارمندان به مقام قهرمانی رسید و تیم های امور پیمانکاران و سه چاهون مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

عباس ابراهیمی سرپرست مسابقات فوتسال نیز با بیان اینکه در مسابقات فوتسال بالای ۳۵ سال، ۳۵ تیم حضور داشتند،افزود: این مسابقات بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سنگ آهن برگزار شد که در نهایت تیم تعمیرات فرآوری قهرمان و تیم های نمونه برداری سه چاهون و رانندگان استخراج به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

وی خاطر نشان کرد: در مسابقات فوتسال زیر ۳۵ سال ۲۷ تیم با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم های راه آهن، معاونت معدنی و اگلومراسیون به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

لازم به ذکر است ؛ این مسابقات به مدت ۲ ماه در رشته های تیمی فوتسال بالای ۳۵سال، فوتسال زیر ۳۵ سال ، والیبال،داژبال، انفرادی دارت ، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز،  تنیس خاکی ، ژیمناستیک در سالن امام علی (ع) آهنشهر برگزار شد که در فوتسال زیر ۳۵ سال ۲۷ تیم ، بالا ۳۵ سال  ۳۵ تیم،  والیبال ۷۱ تیم و داژبال ۹ تیم شرکت نمودند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده