رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
  • کد خبر : ۹۳۰۲۵
  • چاپ خبر : 9 نفر از مدیران بافق را بانوان تشکیل می دهد / عملکرد بسیار خوب بانوان در توسعه شاخص های شهرستان
فرماندار بافق:

9 نفر از مدیران بافق را بانوان تشکیل می دهد / عملکرد بسیار خوب بانوان در توسعه شاخص های شهرستان

زاده رحمانی در جلسه کارگروه بانوان و خانواده با توجه به آنکه 9 نفر از مدیران (دستگاه های دولتی غیر از مدارس) بافق را بانوان تشکیل می دهد و رتبه اول را در بین شهرستان های استان دارد،اظهار کرد: خوشبختانه این بانوان عملکرد بسیار خوبی نسبت به مدیران گذشته داشته و همه این ها باعث […]

زاده رحمانی در جلسه کارگروه بانوان و خانواده با توجه به آنکه 9 نفر از مدیران (دستگاه های دولتی غیر از مدارس) بافق را بانوان تشکیل می دهد و رتبه اول را در بین شهرستان های استان دارد،اظهار کرد: خوشبختانه این بانوان عملکرد بسیار خوبی نسبت به مدیران گذشته داشته و همه این ها باعث شده شاخص های توسعه شهرستان بهتر باشد و نظم وانسجام بیشتری در ارائه گزارشات،پیگیری ها در استان و پاسخگویی داشته باشند.

به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه کارگروه بانوان و خانواده بافق صبح امروز با حضور مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، فرماندار و جمعی از بانوان شاغل ادارات در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتدای این جلسه با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن به بانوان از زحمات آنان در ادارات و دستگاه های مختلف تشکر کرد.

زاده رحمانی با توجه به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان بافق در انتخابات دوره قبل ۳۵ شعبه اخذ رأی داشته و در این دوره به ۳۸ شعبه افزایش یافته است،افزود: از این تعداد ۱۱شعبه در روستاها که در مبارکه 2 شعبه ثابت و مابقی در روستاهای دیگر شهرستان سیار است،۲۷ شعبه در شهر و حاشیه شهر می باشد که 2 شعبه سیار و مابقی ثابت است.

وی با اشاره به اینکه 23 صندوق اخذ رأی داریم که 7 نفر دست اندرکاران اجرایی در انتخابات هستند و مابقی 5 نفره می باشد،اظهار کرد: سعی نمودیم از حضور بانوان در شعبه ویژه خواهران نیز استفاده نماییم.

زاده رحمانی مشارکت مردم شهرستان بافق در انتخابات گذشته را بالای 90 درصد عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود در این دوره از انتخابات نیز شاهد مشارکت بالای مردم باشیم.

وی با توجه به آنکه 9 نفر از مدیران (دستگاه های دولتی غیر از مدارس) بافق را بانوان تشکیل می دهد و رتبه اول را در بین شهرستان های استان دارد،اظهار کرد: خوشبختانه این بانوان عملکرد بسیار خوبی نسبت به مدیران گذشته داشته و همه این ها باعث شده شاخص های توسعه شهرستان بهتر باشد و نظم وانسجام بیشتری در ارائه گزارشات،پیگیری ها در استان و پاسخگویی داشته باشند.

فرماندار بافق درخواستی که از سوی جامعه بانوان مطرح می شود را تسریع در تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی ولیعصر(عج) و شماره روزی کلینیک تامین اجتماعی عنوان کرد که پیگیری این موضوع انجام خواهد گرفت.

در ادامه مراد علیزاده مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده به تشریح برنامه های سال جاری با محوریت بانوان پرداخت و گفت: اخذ تاییدیه ساخت 3 اتاق مادر و کودک در سطح شهرستان که با توجه به بار مالی بودجه آن برای سال 99 در نظر گرفته شد،برگزاری همایش ها و برنامه ها اعم از فرهنگی و ورزشی،برگزاری کلاس های آموزشی با محوریت های خانواده،آسیب های اجتماعی،تحکیم بنیاد خانواده و توانمند سازی کودکان، برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان خانگی در بحث های صنایع دستی و روستایی، برگزاری جشنواره پژوهشی در حوزه زنان و بانوان در زمینه انیمیشن،مقالات و فیلم کوتاه به عنوان یکی از شاخص ترین برنامه ها در سال جاری ،افتتاح دو موسسه خیریه با محوریت بانوان در سطح شهرستان،برگزاری کلاس های آموزشی برای جوانان با محوریت ازدواج و افتتاح کارگاه صنایع غذایی فنی و حرفه ای از جمله برنامه ها می باشد.

وی از فرماندار بافق برای ارائه راهکارها و امضاء تفاهم نامه ها بین فرمانداری و بانک ها که در بحث مشاغل خانگی و سرپرست خانوار با حمایت ایشان چند کارگاه قالیبافی و خیاطی در سطح شهرستان راه اندازی شده است،تشکر کرد و افزود: با حمایت فرماندار بافق یک دستگاه ماموگرافی خریداری شد و امروز شاهد راه اندازی این بخش در بیمارستان ولیعصر(عج) خواهیم بود.

علیزاده از جمله برنامه های سال 99 را تدوین سند آموزش برای بانوان شاغل ادارات عنوان کرد و گفت: در این سند بیش از 70 ساعت آموزش ویژه بانوان ادارات تعریف شده است.

وی طی درخواستی از فرماندار خواهان شد در سال آینده توسعه بخش درمان کودکان را نیز با توجه به نیاز و نبود بیمارستان تخصصی و کوچک بودن بخش کودکان بیمارستان ولیعصر(عج) مدنظر قرار داده شود.

خبر: ن.رادمنش

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده