رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
  • کد خبر : ۹۳۰۳۹
  • چاپ خبر : افتتاح بخش ماموگرافی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) با هزینه یک میلیارد تومان/ کمک 2 میلیارد تومانی شرکت سنگ آهن به بخش بهداشت و درمان شهرستان در سال 97
رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق:

افتتاح بخش ماموگرافی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) با هزینه یک میلیارد تومان/ کمک 2 میلیارد تومانی شرکت سنگ آهن به بخش بهداشت و درمان شهرستان در سال 97

مسعود دانشی در مراسم افتتاح بخش ماموگرافی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق،ضمن تشکر از توجه ویژه مدیرعامل شرکت سنگ آهن به بحث درمان شهرستان و توسعه این بیمارستان بیان کرد: در سال جاری حدود 2 میلیارد تومان توسط شرکت سنگ آهن به بخش درمان و بهداشت شهرستان کمک شده است. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم افتتاح […]

مسعود دانشی در مراسم افتتاح بخش ماموگرافی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق،ضمن تشکر از توجه ویژه مدیرعامل شرکت سنگ آهن به بحث درمان شهرستان و توسعه این بیمارستان بیان کرد: در سال جاری حدود 2 میلیارد تومان توسط شرکت سنگ آهن به بخش درمان و بهداشت شهرستان کمک شده است.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم افتتاح بخش ماموگرافی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق صبح امروز با حضور مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری در کارگروه بانوان و خانواده،مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق،مدیر روابط عمومی شرکت،رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) و جمعی از بانوان شاغل ادارات برگزار شد.

دکتر مسعود دانشی رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) در این مراسم با بیان اینکه متاسفانه شیوع بیماری سرطان پستان در کشور بالا بوده و زنان از سن 35 و 40 سالگی باید نسبت به غربالگری اقدام نمایند که دستگاه ماموگرافی مراحل اولیه این سرطان را نشان می دهد،افزود: با توجه به آنکه شهرستان بافق فاقد دستگاه ماموگرافی بوده و زنان برای انجام این امر به مرکز استان مراجعه می نمودند،این دستگاه با هزینه یک میلیارد تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی خریداری شد تا این امر در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) انجام گیرد.

وی افزود: همچنین مشابه این دستگاه توسط دکتر میرآتشی خریداری شده تا در بخش خصوصی نیز خدمتی به مردم داشته باشیم.

دانشی از توجه ویژه مدیرعامل شرکت سنگ آهن به بحث درمان شهرستان و توسعه بیمارستان ولیعصر(عج)تشکر کرد و گفت: در سال جاری حدود 2 میلیارد تومان توسط شرکت سنگ آهن به بخش و بهداشت و درمان شهرستان کمک شده است.

وی ادامه داد: بحث اسکان متخصصین،توسعه بخش اطفال که تا پایان سال افتتاح خواهد شد،حضور ارتوپد تمام وقت در شهرستان و انجام جراحی دیگر اقداماتی است که با مساعدت شرکت سنگ آهن انجام گرفت.

رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) با بیان اینکه توسعه اتاق جراحی حدود 2 میلیارد تومان هزینه دارد،تصریح کرد: بخش بیشتری از این هزینه توسط شرکت سنگ آهن و بخشی دیگر دانشکده علوم پزشکی شهید صدوقی تامین اعتبار شده است و بزودی شاهد عمل جراحی ارتوپدی در شهرستان خواهیم بود.

دانشی خاطر نشان کرد: موارد بسیاری در بحث درمان از سال های گذشته و اکنون توسط مدیران شرکت سنگ آهن انجام گرفته است که جای تشکر و قدردانی دارد.

خبر: ن.رادمنش

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده