رفتن به بالا
  • شنبه - ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
  • کد خبر : ۹۳۰۶
  • چاپ خبر : خانه خيرين در بافق راه اندازي مي شود

خانه خيرين در بافق راه اندازي مي شود

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ اولين جلسه هم انديشي و برنامه ريزي راه اندازي خانه خيرين شهرستان بافق با حضور معاون فرماندار، جمعي از مسئولان  و مديران موسسات خيريه بافق در محل سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد. معاون فرماندار بافق در اين نشست با گراميداشت ماه مبارك رمضان در خصوص راهكارهاي راه اندازي تشكل […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ اولين جلسه هم انديشي و برنامه ريزي راه اندازي خانه خيرين شهرستان بافق با حضور معاون فرماندار، جمعي از مسئولان  و مديران موسسات خيريه بافق در محل سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

معاون فرماندار بافق در اين نشست با گراميداشت ماه مبارك رمضان در خصوص راهكارهاي راه اندازي تشكل خانه خيرين و اهداف آن مطالبي را ارائه كرد و خواستار تعامل هرچه بيشتر موسسات خيريه شهرستان و همكاري با واحد مشاركتهاي مردمي اداره بهزيستي بافق شد.

محمد علي طالعي ، در ادامه عنوان كرد:تشکل خانه خيرين با هدف ارتقاء و گسترش فرهنگ خیرخواهی و ایجاد ارتباط بین موسسات و تلاش برای جلب اعتماد و مشارکت مردم با موسسات خیریه با نظارت اداره بهزیستی راه اندازی خواهد شد.

حاضرين در ادامه اين نشست در مورد طريقه برگزاري انتخابات تشكل خيرين ، فراهم كردن  زير ساخت شناسايي مدد جويان وساماندهي و ايجاد بانك اطلاعاتي نيازمندان بحث و تبادل نظر كردند.

 

IMG_0784 IMG_0787 IMG_0789

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده