رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
  • کد خبر : ۹۳۰۸۵
  • چاپ خبر : 30 هزار و 837 نفر در شهرستان بافق واجد شرایط شرکت در انتخابات مجلس هستند / نمایندگان فرماندار رکن اصلی شعب اخذ رأی هستند
فرماندار بافق:

30 هزار و 837 نفر در شهرستان بافق واجد شرایط شرکت در انتخابات مجلس هستند / نمایندگان فرماندار رکن اصلی شعب اخذ رأی هستند

  محمد زاده رحمانی با بیان اینکه 30 هزار و 837 نفر در شهرستان بافق واجد شرایط شرکت در انتخابات مجلس هستند،افزود: دوم اسفند روزی حماسه ساز در کشور خواهد بود و بدون شک انتخابات خوبی با مشارکت بالای مردم شهرستان بافق برگزار می شود. به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار بافق در […]

 

محمد زاده رحمانی با بیان اینکه 30 هزار و 837 نفر در شهرستان بافق واجد شرایط شرکت در انتخابات مجلس هستند،افزود: دوم اسفند روزی حماسه ساز در کشور خواهد بود و بدون شک انتخابات خوبی با مشارکت بالای مردم شهرستان بافق برگزار می شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار بافق در شعب اخذ رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در سالن اجلاس آیت الله شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در این جلسه با بیان اینکه شما نمایندگان فرماندار رکن اصلی شعب اخذ رأی هستید،آماری از تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان بیان کرد و گفت: شهرستان بافق در انتخابات دوره قبل ۳۵ شعبه اخذ رأی داشته و در این دوره به ۳۸ شعبه افزایش یافته است، از این تعداد ۱۱شعبه در روستاها که در مبارکه 2 شعبه ثابت و مابقی در روستاهای دیگر شهرستان سیار است،۲۷ شعبه در شهر و حاشیه شهر می باشد که 2 شعبه سیار و مابقی ثابت است.

وی افزود: تعدای اعضای شعبه به غیر از نماینده فرماندار،ناظرین و بازرسی،در 23 شعبه با توجه به جمعیت بالا 7 نفره و مابقی 5 نفره است.

زاده رحمانی تعداد واجدین شرایط در شهرستان بافق برای شرکت در انتخابات را 30 هزار و 837 نفر عنوان کرد و گفت: در حوزه انتخابی مهریز حدود 130 هزار نفر و کل استان 730 هزار نفر واجد شرایط برای شرکت در انتخابات هستند.

وی مسئولیت شعبه را بر عهده نماینده فرماندار دانست و تاکید کرد: شما نماینده مجموعه دستگاه های اجرایی کشور برای اخذ رأی هستید و باید کمال بی طرفی را داشته و برای یا علیه کسی موضع گیری نداشته باشید و این را به دست اندرکاران اخذ رأی نیز تاکید کنید تا در نهایت بی طرفی،دقت و نظم وانضباط به وظیفه خود عمل کنند و هیچگونه قصور و کوتاهی صورت نگیرد تا یک انتخابات سالم و قانونی در شهرستان برگزار شود.

فرماندار بافق اظهار کرد: علیرغم تبلیغات نامزدهای انتخاباتی دیگر شهرستان ها در بافق اما می بینیم مردم شهرستان سطح بالای فرهنگ خود را به نمایش گذاشته و هیچ تعرضی به پوسترهای تبلیغاتی نکردند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان فرماندار در روز رأی گیری مسئولیت داخل شعبه را به عهده دارند،افزود: برای برقراری امنیت و نظم خارج از شعبه به نیروی انتظامی تاکید می شود تا از تخلفات جلوگیری کند.

زاده رحمانی دوم اسفند را روزی حماسه ساز برای کشور دانست و گفت: بدون شک انتخابات خوبی در شهرستان بافق با مشارکت بالای مردم خواهیم داشت.

خبر: ن.رادمنش

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده