رفتن به بالا
  • جمعه - ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
  • کد خبر : ۹۳۱۴۵
  • چاپ خبر : حضور پر شور مردم در روز جشن ملی/ مردم شهرستان بافق امروز یکبار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ” آری ” گفتند

حضور پر شور مردم در روز جشن ملی/ مردم شهرستان بافق امروز یکبار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ” آری ” گفتند

 امروز روز خلق حماسه ای دیگر است و مردم شهرستان بافق در همان ساعت آغاز انتخابات یکی یکی به شعبه های اخذ رأی می آمدند و خودشان را برای یک انتخاب بزرگ آماده کرده بودند، پیرزن ها و پیرمردها طبق سال های گذشته سحر خیز تر بودند و زوتر آمده بودند.  به گزارش آفتاب بافق؛ […]

 امروز روز خلق حماسه ای دیگر است و مردم شهرستان بافق در همان ساعت آغاز انتخابات یکی یکی به شعبه های اخذ رأی می آمدند و خودشان را برای یک انتخاب بزرگ آماده کرده بودند، پیرزن ها و پیرمردها طبق سال های گذشته سحر خیز تر بودند و زوتر آمده بودند.

 به گزارش آفتاب بافق؛ یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور رأس ساعت 8 صبح در شهرستان بافق آغاز شد. مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر دارالشجاعه نیز در همان ساعت اولیه انتخابات برای خلق حماسه ای دیگر درصفوفی منظم در شعبه های اخذ رأی گیری در سطح شهرستان حضور یافتند.

پیرمردها و پیرزن ها برخی با عصا و برخی ها هم به سختی،جوانان و به ویژه رأی اولی ها همه خودشان را به محل شعبه های اخذ رأی رساندند. برخی ها این کار را یک فریضه الهی می دانستند و برخی دیگر تعیین کننده سرنوشت خود برای چهار سال می دانستند. برخی نیز برای لبیک به فرمایش رهبرشان آمده بودند تا با حضور خود دل نائب بر حق حضرت ولی عصر(عج) را شاد و دشمنان را ناامید کنند.

 امروز روز بالارفتن جوانه های انقلاب از درخت همبستگی ملی است، روزی که ملت ایران ثابت خواهند کرد همانند گذشته پای انقلاب هستند و به بیگانگان اجازه دخالت نمی دهند.

 امروز همه می آیند تا یک بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ” آری ” بگویند و انگشتان جوهریشان خاری شود در چشم دشمنان نظام، همان ها که از ماه ها قبل از انتخابات همواره سعی دارند مردم را از حضور در انتخابات منع کنند اما ملت با بصیرت ایران اسلامی نشان داده که به یاوه گویی های دشمنان توجه ندارد و با یک ندای رهبر و مقتدای خود در میدان حاضر می شوند.

خبر: ن.رادمنش

 

عکس: عرفان مرشد زاده و محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده