رفتن به بالا
  • شنبه - ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
  • کد خبر : ۹۳۲۷۸
  • چاپ خبر : پیام تبریک شوراهای اسلامی کار شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به محمد رضا صباغیان

پیام تبریک شوراهای اسلامی کار شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به محمد رضا صباغیان

به گزارش آفتاب بافق؛ شوراهای اسلامی کار شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی ضمن تبریک راهیابی محمد رضا صباغیان به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از زحمات و پیگیری های چهار ساله وی برای حل مشکلات مردم و توسعه شهرستان تشکر کردند. متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الرحمن الرحیم […]

به گزارش آفتاب بافق؛ شوراهای اسلامی کار شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی ضمن تبریک راهیابی محمد رضا صباغیان به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از زحمات و پیگیری های چهار ساله وی برای حل مشکلات مردم و توسعه شهرستان تشکر کردند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الرحمن الرحیم

چو ایران نباشد تن من مباد

🇮🇷مردم ایران اسلامی یکبار  دیگر حماسه  آفریدند و با حضور با شکوه خود برگ زرینی بر دفتر خاطرات ایران اسلامی افزودند

سلام و درود  بر دلاور مردان و شیر زنان شهرستان های  ابرکوه مهریز خاتم بافق بهاباد

سلام و صد درود به کارگران و بزرگ مردانی که با دست های پینه بسته خود چرخ اقتصادی  کشور عزیزمان را به بهترین نحو ممکن  میچرخانند  به ندای رهبر فرزانه و بزرگوار و  عزیز کشورمان لبیک گفتند

زنده باد که دست توانای شما با اراده پولادین شما قادر به انجام هر کاریست

شوراهای اسلامی کار شرکت سنگ آهن مرکزی  ضمن قدردانی از  حضور پرشور و بی نظیر  مردم شریف و متدین و همیشه در صحنه و انقلابی بزرگترین حوزه انتحابی کشور و خدا قوت و قدردانی از همت و تلاش تمام عوامل برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خسته نباشید خدمت تمام کاندیداهای محترم این دوره در حوزه بزرگ مهریز و حامیان محترم و بزرگواراشان.

موفقیت جناب محمد رضا صباغیان که از نمونه انسان های فرهیخته . پرتلاش . مردمی . متدین و کارآمد و حامی قشر کارگر و ضعیف هستند در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را خدمت ایشان و تمامی حامیان ایشان عرض تبریک و خدا قوت گفته و امید آن داریم حال که در این آزمون بزرگ بار دیگر مورد اطمینان و قبول مردمان این حوزه بزرگ  قرار گرفته اند پرتلاش تر و مصمم تر از گذشته در جهت توسعه و عمران و آبادانی و احقاق حقوق حقه موکلین خود در این حوزه انتخابیه موفق و پیروز و سربلند باشند .

کسب اعتماد مردم در انتخابات افتخاری ست بس عظیم و امانتی ست بس مسئولیت آور فلذا با توجه به تلاش ها و زحمات و پیگیری های فراوانی که در چهار سال گذشته جهت حل مشکلات مردم شریف این حوزه  و بالاخص پیگیری مجدانه این بزرگوار جهت تشکیل تشکل های کارگری و سایر موضوعات مهم دیگر که  صورت گرفته است این انتظار می رود با همت و تلاش مضاعف و پیگیری های مجددانه نماینده محترم  منتخب و همکاری مسئولین استانی و کشوری در آینده نزدیک شاهد تحقق  خواسته ها و مرتفع شدن این مشکلات باشیم.

خداوند توفیق روز افزون جهت رفع مشکلات به این بزرگوار عطا بفرماید

شوراهای اسلامی کار شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده