رفتن به بالا
  • شنبه - ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
  • کد خبر : ۹۳۳۰۰
  • چاپ خبر : رسالتی که امروز به عهده دارم سنگین تر از گذشته است / به عنوان نماینده 5 شهرستان به وظیفه خود بدون هیچگونه تفاوت در پیگیری مطالبات مردم عمل خواهم کرد
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

رسالتی که امروز به عهده دارم سنگین تر از گذشته است / به عنوان نماینده 5 شهرستان به وظیفه خود بدون هیچگونه تفاوت در پیگیری مطالبات مردم عمل خواهم کرد

  محمد رضا صباغیان با بیان اینکه امروز به عنوان نماینده 5 شهرستان به وظیفه خود بدون هیچگونه تفاوت در پیگیری مطالبات مردم عمل خواهم کرد،تصریح کرد: من در مقابل همه مردم این پنج شهرستان مسئول هستم. اما با توجه به وسعت حوزه، کار سخت بوده و نیازمند کمک همه مسئولان و نظرات مردم هستم، […]

 

محمد رضا صباغیان با بیان اینکه امروز به عنوان نماینده 5 شهرستان به وظیفه خود بدون هیچگونه تفاوت در پیگیری مطالبات مردم عمل خواهم کرد،تصریح کرد: من در مقابل همه مردم این پنج شهرستان مسئول هستم. اما با توجه به وسعت حوزه، کار سخت بوده و نیازمند کمک همه مسئولان و نظرات مردم هستم، هیچ نماینده ای به تنهایی نمیتواند موفق عمل کند و کمک شما و همراهی تیم قوی سرعت کار را بالا می برد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تقدیر و تشکر از مردم  شریف و شهید پرور شهرستان بافق به پاس خلق حماسه انتخابات دوم اسفند با حضور امام جمعه،فرماندار بافق، محمدرضا صباغیان نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان بافق و دیگر شهرستان های حوزه انتخابیه مهریز در صحن امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد.

امام جمعه بافق در این مراسم ضمن تشکر از حضور حماسه آفرین مردم شهرستان بافق در انتخابات که برگ زرینی در تاریخ نظام و انقلاب نمایان کردند،گفت: شما مردم هوشیار،انقلابی و آگاه با مشارکت 80 درصدی نماینده خود را به مجلس شورای اسلامی گسیل کردید و این حرکت قابل تقدیر و تشکر است.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی خطاب به محمد رضا صباغیان با بیان اینکه در چهار سال گذشته بسیاری از فراز و نشیب ها و جریانات را مطلع گشته و اکنون در دوره دوم راهیابی به مجلس با باری از اطلاعات وارد شده اید،خواهان شد: بافق نسبت به سایر شهرستان ها از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است و نیازمند یک برنامه ریزی با حضور کارشناسان خبره اقتصادی برای آغاز حرکتی است تا جوانان بیکاری که مدارک بالای تحصیلی دارند جذب نموده و آنان نیز با دلگرمی در کنار شما مسئولان تلاش کنند.

وی با اشاره به رقابت بین نامزدهای انتخاباتی تا پیش از اعلام نتایج رأی گیری،تاکید کرد: تمامی افرادی که در مقابل یکدیگر برای موفقیت رقابت می کردند اکنون باید با صمیمت و دوستی در کنار یکدیگر مشکلات را رفع کنند.

امام جمعه بافق در پایان از دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان بافق اعم از هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای امنیتی و انتظامی و … تقدیر و تشکر کرد.

سپس فرماندار بافق ضمن تشکر از مشارکت80 درصدی مردم شهرستان بافق در انتخابات و تبریک به محمد رضا صباغیان برای انتخاب مجدد وی به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای اولین بار در این حوزه انتخابیه یک نماینده دو بار متوالی موفق به راهیابی به مجلس شده است.

زاده رحمانی با اشاره به سفر رئیس سازمان جنگلها،منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به بافق و بازدید از منطقه بیشه در اظهار داشت: وی صباغیان را جزء معدود نمایندگانی دانست که تاکنون از یک دستگاه  بزرگ با امکانات فراوان به نام جنگلها،منابع طبیعی و آبخیزداری کشور درخواست شخصی برای خود یا اطرافیانش نداشته و تنها مطالبات مردم پنج شهر حوزه مهریز و نیز مسائل کشوری را پیگیری کرده است.

وی مردمان بافق را متمدن،با فرهنگ و سواد اجتماعی،سیاسی و رسانه ای دانست و افزود: مردم بافق در جریان انتخابات این را به منصه ظهور رسانده و هیچ هتک حرمتی به هیچ نامزد انتخاباتی نکرده که این قابل تقدیر و افتخار است.

همچنین شریعتی رئیس ستاد انتخابات و سخنران این مراسم در خبری خوش به مردم شهرستان بافق بیان کرد: با پیگیری فرماندار امام جمعه و نماینده مجلس تمام آنومالی های از دست رفته منطقه به دستور معاون اول رئیس جمهور به شهرستان بافق باز میگردد.

در ادامه محمد رضا صباغیان نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مسئولین شهرستان بافق و هیئت نظارت و اجرایی و همه کسانی که در برگزاری انتخابات تلاش کردند به ویژه حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی بیان کرد: آنچه در انتخابات مهم بود حضور پرشور مردم بود و اگر چه بار امانت به این بنده حقیر گذاشته شد اما امیدوارم به یاری پروردگار و کمک شما مسئولین و مردم بتوانم وظایف خود را به نحو احسن انجام دهم.

صباغیان با بیان اینکه رسالتی که امروز به عهده دارم سنگین تر از گذشته است،افزود: در مقابل سختی ها و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد امروز مسئولیتم بیشتر است. اما این دوران چون چشم بر هم زدنی تمام می شود و آنچه باقی می ماند پاسخگویی در پیشگاه خداوند برای مسئولیتی است که بر عهده داشته ام.

وی ادامه داد: ما باید قدردان نظام جمهوری اسلامی و افرادی که برای این انقلاب تلاش نمودند باشیم که چنین حقی آزادانه برای حضور مردم در انتخابات و انتخاب کاندیدای مورد نظر در انتخابات داشته باشند.

صباغیان با بیان اینکه امروز به عنوان نماینده 5 شهرستان به وظیفه خود بدون هیچگونه تفاوت در پیگیری مطالبات مردم عمل خواهم کرد،تصریح کرد: من در مقابل همه مردم این پنج شهرستان مسئول هستم. اما با توجه به وسعت حوزه، کار سخت بوده و نیازمند کمک همه مسئولان و نظرات مردم هستم، هیچ نماینده ای به تنهایی نمیتواند موفق عمل کند و  کمک شما و همراهی تیم قوی سرعت کار را بالا می برد.

خبر: ن.رادمنش

عکس: عرفان مرشد زاده

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده