رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
  • کد خبر : ۹۳۳۴۶
  • چاپ خبر : تقدیر فرمانده انتظامی بافق از همراهی مردم با پلیس در امنیت انتخابات

تقدیر فرمانده انتظامی بافق از همراهی مردم با پلیس در امنیت انتخابات

  فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پیامی از حضور حماسی مردم و همراهی شان در تامین نظم و امنیت انتخابات تقدیر کرد. به گزارش آفتاب بافق ، سرگرد شهرام طولابی نژاد گفت: ملت ایران با حضور گسترده در پای صندوق های رای دست به خلق حماسه ای ملی زدند و روز دوم اسفند ماه را […]

 

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پیامی از حضور حماسی مردم و همراهی شان در تامین نظم و امنیت انتخابات تقدیر کرد.

به گزارش آفتاب بافق ، سرگرد شهرام طولابی نژاد گفت: ملت ایران با حضور گسترده در پای صندوق های رای دست به خلق حماسه ای ملی زدند و روز دوم اسفند ماه را به روزی تاریخی در تقویم کشورمان تبدیل کردند.

وی گفت: مشارکت سیاسی و گسترده مردم مومن و انقلابی بافق که درصد بالایی از مردم با نظم و انضباط در انتخابات که به نوعی قدرت و دفاع نرم محسوب می شود در برافراشتن سرافرازانه بیرق انقلاب اسلامی در این برهه از زمان پیامی برای دشمنان ما داشت و آن این است که به دشمنان نشان داد ملتی که پای صندوق رای رفته و تا این اندازه منسجم و متحد بر مبنای بینش و بصیرت دینی عمل کرده، پشتیبان و حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اجازه نخواهد داد دشمنان چشم طمع به کشور داشته باشند.

طولابی نژاد افزود: مشارکت بالا نشان دهنده خودباوری و علاقه ملت به نظام است و پلیس با همکاری سپاه شهرستان، مقتدرانه با اشراف اطلاعاتی کامل مراقب بود هیچگونه خدشه ای به روند انتخابات و نظم و امنیت آن وارد نشود.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق ضمن تقدیر از یکایک آحاد شرکت کننده در انتخابات از همکاری بسیار مناسب مردم و همه دست اندرکاران انتخابات، از جمله صدا و سیما، اصحاب رسانه و  به ویژه دستگاه های امنیتی از جمله سپاه و بسبج با خادمان خود در مجموعه نیروی انتظامی و همچنین حضور حماسی آنان در انتخابات، تشکر کرد و گفت: ارتقاء مقبولیت و محبوبیت نیروی انتظامی باعث افزایش اعتماد مردم شده است و این موضوع در عرصه مهم انتخابات به خوبی نمایان بود.

منبع: خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده