رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
  • کد خبر : ۹۳۳۶۷
  • چاپ خبر : پیام تقدیر و تجلیل صباغیان از حضور حماسی مردم در حوزه انتخابیه مهریز

پیام تقدیر و تجلیل صباغیان از حضور حماسی مردم در حوزه انتخابیه مهریز

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رضا صباغیان نماینده مردم مهریز؛ ابرکوه؛ بافق؛ بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی و منتخب یازدهمین دوره مجلس در حوزه انتخابیه مهریز  به پاس حضور حماسی و باشکوه اقشار مختلف مردم با صدور پیامی از ولایتمداری و احساس مسئولیت در تعیین سرنوشت و شرکت گسترده و باشکوه مردم در […]

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رضا صباغیان نماینده مردم مهریز؛ ابرکوه؛ بافق؛ بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی و منتخب یازدهمین دوره مجلس در حوزه انتخابیه مهریز  به پاس حضور حماسی و باشکوه اقشار مختلف مردم با صدور پیامی از ولایتمداری و احساس مسئولیت در تعیین سرنوشت و شرکت گسترده و باشکوه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر و تجلیل نمود.

متن پیام به این شرح است:

   بسمه تعالی

خداوند بزرگ را سپاسگزارم که یکبار دیگر مردم سرافراز ایران اسلامی توانستند عظمت و اقتدار نظام اسلامی خویش را با حضور باشکوه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نمایش بگذارند.

مردم شریف و بزرگوار حوزه انتخابیه مهریز در شهرستان های مهریز؛ ابرکوه؛ بافق؛ بهاباد و خاتم در این حضور حماسی و چشمگیر همانند گذشته از نقش آفرینان موثری هستند که با افزودن برگ زرین دیگری به افتخارات بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در راه رسیدن به آرمانهای والای حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری و نیز با شهدای انقلاب اسلامی عهد و پیمانی مستحکم بستند.

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه ایزد باریتعالی از تمامی مردم نجیب و فهیم حوزه انتخابیه مهریز در شهرستان های مهریز؛ ابرکوه؛ بافق؛ بهاباد و خاتم که با هوشیاری و احساس مسوولیت در انتخابات شرکت نمودند قدردانی می نمایم.

 امروز که توفیق خدمت گذاری برای اینجانب فراهم گردیده از خدای بزرگ طلب هدایت و یاری و از مردم بزرگوار همراهی و کمک دارم.

در پایان از مردم شریف حوزه انتخابیه؛ مسئولین محترم بویژه ائمه محترم جمعه، فرمانداران گرامی؛ شوراهای محترم اسلامی و  تمامی مدیران عزیز و عوامل محترم اجرایی و نظارتی و همچنین نیروی انتظامی که با نظم و برنامه ریزی انتخابات پرشور را رقم زدند تقدیر و تشکر می نمایم.

انشاالله با تکیه بر پشتوانه رای تک تک افراد در شهرستانهای مهریز و ابرکوه و بافق و بهاباد و خاتم و حمایت مستمر شما بزرگواران ذره ایی از احقاق موکلین کوتاه نخواهم آمد و با توکل به خداوند متعال و قاطعیت و جدیّت در پیگیری امور تا قرار گرفتن مجلس در راس امور و قانون پذیری و  قانونمندی جامعه در نقطه نقطه آن تلاش خواهم نمود.

 در این مسیر سخت و طولانی با تکیه بر الطاف الهی و با همراهی مردم حرکت خواهم کرد.

خداوندا در این راه های پیچ در پیچ

 فقط لطف تو می باید دگر هیچ

     محمد رضا صباغیان

  نماینده مردم شریف حوزه    انتخابیه مهریز

و منتخب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده