رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
  • کد خبر : ۹۳۳۷۶
  • چاپ خبر : پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق به مناسبت روز مهندس

پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق به مناسبت روز مهندس

به گزارش آفتاب بافق؛ دکتر عباس فتاحی بافقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با گرامیداشت پنجم اسفند روز مهندس را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است: بسمه تعالی پنجم اسفند، روز بزرگداشت شخصیتی نمونه و محاسبه گری خلاق و مبتکری اندیشمند به نام فیلسوف “خواجه نصیر الدین طوسی” می باشد که به نام […]

به گزارش آفتاب بافق؛ دکتر عباس فتاحی بافقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با گرامیداشت پنجم اسفند روز مهندس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

پنجم اسفند، روز بزرگداشت شخصیتی نمونه و محاسبه گری خلاق و مبتکری اندیشمند به نام فیلسوف “خواجه نصیر الدین طوسی” می باشد که به نام روز مهندس نامگذاری شده است.

تاریخ کهن ایران به خود می بالد که مشحون از دانشمندان و  مهندسان فرهیخته ای است که پایه گذار و مروج تمدّن بزرگ اسلامی در ایران بوده اند.

مهندسانی که با به کار بستن قوانین و دانش اجتماعی شرایط را برای بهتر زندگی کردن و استفاده مفید از طبیعت و جامعه و تعادل انسان و محیط انجام میدهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت مقام علمی و فرزانگی خواجه نصیر طوسی پنجم اسفند و روز مهندس را به تمامی همکاران و دانشگاهیان معزز و دانشجویان فرهیخته تبریک می گویم و امیدوارم مهندسان عزیز با رعایت اخلاق حرفه ای و اسلامی در پایبندی به قوانین و ضوابط کاری بیش از پیش موفق و منصور باشند.

ان شاء الله

دکتر عباس فتاحی بافقی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده