رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
  • کد خبر : ۹۴۰۶
  • چاپ خبر : پیام تشکر فرماندار بافق از حضور حماسی مردم بافق در راهپیمایی روز قدس

پیام تشکر فرماندار بافق از حضور حماسی مردم بافق در راهپیمایی روز قدس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ فرماندار شهرستان بافق به مناسبت حضور گسترده مردم ولایتمدار شهرستان بافق در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام تشکری صادر کرد. متن پیام به این شرح می باشد: بسم‌الله الرحمن الرحیم « وَ قُل جاءَ الحقُّ وَ زَهَقَ الباطلُ انَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقًا » درود خدا بر شما مردم […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ فرماندار شهرستان بافق به مناسبت حضور گسترده مردم ولایتمدار شهرستان بافق در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام تشکری صادر کرد.

متن پیام به این شرح می باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

« وَ قُل جاءَ الحقُّ وَ زَهَقَ الباطلُ انَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقًا »

درود خدا بر شما مردم ولایت مدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان بافق که به فضل الهی با وحدت، همدلی و بصیرت بار دیگر با حضور حماسی خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ برآمریکا لرزه بر اندام استکبار جهانی انداختید و فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رساندید و ثابت کردید که مسئله فلسطین هنوز به عنوان اولین مسئله جهان اسلام است.

بی تردید این حضور عظیم و حماسی که در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) صورت گرفت، برگ زرینی دیگر بر افتخارات دارالشجاعه و قصبه طیبه بافق در دفاع از مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

اینجانب از حضور باشکوه مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان بافق در راهپیمایی روز قدس که تجلي همدلي و همزباني دولت و ملت بود به مصداق حدیث شریف: « مَنْ لَمْ يَشْكُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِينَ لَمْ يَشْكُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ » تقدیر و تشکر می‌نمایم.

سید مهدی طلایی مقدم

فرماندار شهرستان بافق

IMG_5136

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده