رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
  • کد خبر : ۹۴۱۸۴
  • چاپ خبر : افزایش ۵۲ درصدی کشفیات سرقت در سال ۹۸ در بافق

افزایش ۵۲ درصدی کشفیات سرقت در سال ۹۸ در بافق

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از افزایش ۵۲ درصدی کشفیات سرقت در سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه آن در سال ۹۷ و افزایش دستگیری ها در این شهرستان خبر داد. به گزارش آفتاب بافق، سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی بافق گفت: سرقت یکی از اصلی ترین پایه های وقوع حوادث را تشکیل می دهد […]

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از افزایش ۵۲ درصدی کشفیات سرقت در سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه آن در سال ۹۷ و افزایش دستگیری ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق، سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی بافق گفت: سرقت یکی از اصلی ترین پایه های وقوع حوادث را تشکیل می دهد و در این راستا ماموران انتظامی شهرستان بافق به صورت شبانه روزی تلاش می کنند که سرقت ها را کشف و سارقان را دستگیر نمایند.

طولابی نژاد ادامه داد: در این خصوص ماموران انتظامی شهرستان در راستای اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و با گشت زنی های هدفمند و لیست و بازرسی ها و همچنین کنترل سرقت ها موفق شدند با افزایش ۵۲ درصدی کشفیات سرقت در سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن روبرو شوند.

فرمانده انتظامی بافق با تاکید بر اینکه در این خصوص ۲۲ درصد نیز افزایش دستگیری سارقان را داشتیم، از شهروندان درخواست کرد: با پلیس همکاری داشته باشند و با رعایت نکاتی ساده در پیشگیری از سرقت اموالشان به پلیس کمک کرده و تبهکاران را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذارند.

منبع: خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده