رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
  • کد خبر : ۹۴۲۱۶
  • چاپ خبر : حضور مدیر عامل شرکت سنگ آهن در واحدهای بهداری آهنشهر، انتطامات،آتش نشانی و اورژانس معدن +تصاویر

حضور مدیر عامل شرکت سنگ آهن در واحدهای بهداری آهنشهر، انتطامات،آتش نشانی و اورژانس معدن +تصاویر

  رضا فلاح مبارکه به منظور تقدیر و تشکر از تلاش پرسنل خدوم و زحمتکش واحدهای بهداشت،انتظامات،آتش نشانی و اورژانس شرکت سنگ آهن صبح امروز در بازدید میدانی با پرسنل این مجموعه ها دیدار کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در ابتدای این برنامه از روند اقدامات انجام […]

 

رضا فلاح مبارکه به منظور تقدیر و تشکر از تلاش پرسنل خدوم و زحمتکش واحدهای بهداشت،انتظامات،آتش نشانی و اورژانس شرکت سنگ آهن صبح امروز در بازدید میدانی با پرسنل این مجموعه ها دیدار کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در ابتدای این برنامه از روند اقدامات انجام گرفته در بهداری آهنشهر بازدید کرد و سپس مهندس غلامرضاپور مدیر،دکتر وحید و عباس سعیدیان گزارشی از عملکرد واحد بهداری و اقدامات انجام گرفته برای مقابله با کرونا ویروس ارائه کردند.

رضا فلاح ضمن تشکر از کادر بهداری آهنشهر با بیان اینکه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در شرایط کنونی به عنوان مدافعان سلامت بار سنگینی بر دوش دارند، افزود: خداوند به شما عنایتی کرده و آن این است که مردم چشم دوخته‌اند که شفای خداوند برای بیماران از طریق شما باشد و این رحمت خداوند است که باید آن را پاس بدارید.

وی سپس با پرسنل انتظامات در محل ورودی شرکت، آتش نشانی و اورژانس معدن دیدار و از آنان تقدیر و تشکر کرد .

لازم بذکر است در این بازدیدها غلامرضاپور مدیر  HSE ،حیدری مدیر حوزه مدیرعامل، فخری بافقی مدیرروابط عمومی و مسئول مرکز اطلاع رسانی نیز حضور داشتند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده