رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
  • کد خبر : ۹۴۲۳۹
  • چاپ خبر : خسته نباشید مدیرعامل شرکت سنگ آهن به تیم پایش سلامت مستقر در ورودی شهرستان بافق از سمت بهاباد +تصاویر

خسته نباشید مدیرعامل شرکت سنگ آهن به تیم پایش سلامت مستقر در ورودی شهرستان بافق از سمت بهاباد +تصاویر

رضا فلاح مبارکه به همراه چند تن از مدیران شرکت سنگ آهن با حضور در مبادی وردی شهر بافق از سمت بهاباد، با تیم پایش سلامت مستقر در این محل دیدار و از تلاش آنان نسبت به بررسی سلامت افراد از لحاظ تب و بیماری‌های ویروسی،تشکر و قدردانی کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح […]

رضا فلاح مبارکه به همراه چند تن از مدیران شرکت سنگ آهن با حضور در مبادی وردی شهر بافق از سمت بهاباد، با تیم پایش سلامت مستقر در این محل دیدار و از تلاش آنان نسبت به بررسی سلامت افراد از لحاظ تب و بیماری‌های ویروسی،تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز به همراه یونس حیدری مدیر حوزه مدیرعامل،غلامرضاپور مدیر و فخری بافقی مدیر روابط عمومی با حضور در مبادی ورودی شهر بافق از سمت بهاباد با تیم پایش سلامت مستقر در این محل دیدار و از تلاش آنان به منظور ارزیابی مسافران برای مقابله با شیوع و انتشار ویروس کرونا و بررسی سلامت افراد به لحاظ تب و بیماری های ویروسی تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است تیم مستقر در این مبادی متشکل از بسیجیان،نیروهای انتطامات شرکت و جمعیت هلال احمر می باشد که اقدام به کنترل سلامت مسافران نموده و از ورود افراد غیر بومی به شهر نیز جلوگیری می نمایند.

خبر: ن.رادمنش

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده