رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
  • کد خبر : ۹۴۳۵۰
  • چاپ خبر : پیام تبریک مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به مناسبت اعیاد شعبانیه

پیام تبریک مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به مناسبت اعیاد شعبانیه

  به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی اعیاد شعبانیه،میلاد با سعادت امام حسین (ع) روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز و میلاد حضرت سجاد(ع) را تبریک عرض نمود. متن پیام به شرح ذیل است: بسمه تعالی سوم شعبان المعظم سالروز […]

 

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی اعیاد شعبانیه،میلاد با سعادت امام حسین (ع) روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز و میلاد حضرت سجاد(ع) را تبریک عرض نمود.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

سوم شعبان المعظم سالروز میلاد سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و روز پاسدار و نیز چهارم شعبان ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) به عنوان روز جانباز و پنجم شعبان مصادف با تولد پرنور سید الساجدین حضرت امام زین العابدین علیه السلام است.

بی تردید فداکاری و ایثار پاسداران و جانبازان این مرز و بوم بوده است که سربلندی و استواری نظام و میهن عزیزمان را تضمین نموده و جوانمردی و از جان گذشتگی این بزرگمردان تا ابد در تاریخ ایران زمین جاودانه خواهد ماند.

سربلندی ایران و انقلاب در تمام صحنه‌های حساس و تاریخی، مرهون تلاش‌های ایثارگرانه این بزرگمردان است که روحیه ایثار و فداکاری را سرلوحه خود قرار داده و خطرها را به جان خریده‌اند.

امروز هم در شرایطی که کشورمان با بحران فراگیری به نام “بیماری کرونا” مواجه است، بیش از هر زمان دیگری، نیازمند این روحیه امیدآفرین هستیم که نمونه بارز آن، در تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر “مدافعان سلامت” تجلی یافته است.

بی‌تردید پیروزی و موفقیت در صحنه مبارزه با این بحران، همانند تمامی صحنه‌های حساس کشور، جز با همدلی و همکاری همه بخش‌های جامعه و تقویت روحیه ایثار و فداکاری به دست نمی‌آید.

اینجانب با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)مردم ولایتمدار شهرستان بافق، به مقام والای همه پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای همه این بزرگواران و مدافعان ایثارگر سلامت ،توفیق روز افزون و سربلندی در پرتو نعمت ولایت فقیه را مسئلت دارم.

 

رضا فلاح مبارکه

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده