رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
  • کد خبر : ۹۴۳۸۳
  • چاپ خبر : برنامه ریزی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

برنامه ریزی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

 در راستای مقابله با شیوع کرونا با حضور بخشدار مرکزی،فرمانده بسیج حوزه قدوسی و فرماندهان پاسگاههای کوشک و سبزدشت  از مبادی ورودی و خروجی دهستان کوشک و سبزدشت بازدید به عمل آمد.  به گزارش آفتاب بافق؛ در این بازدید جلسات هماهنگی برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد که مهمترین مصوبات آن به این […]

 در راستای مقابله با شیوع کرونا با حضور بخشدار مرکزی،فرمانده بسیج حوزه قدوسی و فرماندهان پاسگاههای کوشک و سبزدشت  از مبادی ورودی و خروجی دهستان کوشک و سبزدشت بازدید به عمل آمد.

 به گزارش آفتاب بافق؛ در این بازدید جلسات هماهنگی برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد که مهمترین مصوبات آن به این شرح می باشد:

مقرر شد با مدیریت پاسگاه های انتظامی و همکاری بسیج روستایی و دهیاریها و شوراها و به منظور کنترل عبور و مرور و جلوگیری از تردد افراد غیرساکن دائم در روستاها دو اکیپ ایست و بازرسی در مبادی ورودی دو دهستان مستقر گردند.

تا 15 فروردین راه ورود به روستاها فقط برای ساکنین دائمی باز خواهد بود.

با حضور مدیران مجتمع معدنی  طاشکوئیه موضوع فعالیت مجتمع معدنی طاشکوئیه طرح و مقرر شد در مورد کاهش فعالیت مجتمع هماهنگی لازم صورت پذیرد.

در پایان پورامینی بخشدار مرکزی عنوان داشت: این فرآیند برای روستاهای قطرم، شادکام و سایر روستاها نیز اجرا می شود. از شهروندان و روستائیان عزیز خواهشمند است جهت حفاظت از خود و روستائیان در برابر بیماری ضمن خودداری از هرگونه سفر از مبدا به سمت روستاهای شهرستان حرکت ننمایند.

هم چنین در حاشیه این بازدید به مناسبت روز پاسدار از فرمانده حوزه مقاومت روستایی شهید قدوسی تقدیر به عمل آمد.

روابط عمومی بخشداری مرکزی بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده