رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
  • کد خبر : ۹۴۴۰۴
  • چاپ خبر : آخر فروردین ماه مهلت ثبت نام مشمولان گروه پزشکی در بافق

آخر فروردین ماه مهلت ثبت نام مشمولان گروه پزشکی در بافق

با توجه به شیوه ویروس کرونا، فرمانده انتظامی شهرستان بافق از فراخوان و معرفی مشمولان گروه پزشکی در این شهرستان تا پایان وقت فروردین ماه سالجاری خبر داد. به گزارش آفتاب بافق، سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی بافق گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت بحرانی کشور که باعث ایجاد مشکلات عدیده […]

با توجه به شیوه ویروس کرونا، فرمانده انتظامی شهرستان بافق از فراخوان و معرفی مشمولان گروه پزشکی در این شهرستان تا پایان وقت فروردین ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق، سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی بافق گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت بحرانی کشور که باعث ایجاد مشکلات عدیده برای اقشار مختلف مردم گردیده است و همچنین در جهت تامین کادر پزشکی، کلیه مشمولان مورد نیاز گروه پزشکی و پیراپزشکی که فارغ التحصیل شده و در مدت یک سال مهلت معرفی قرار دارند باید تا آخر فروردین ماه سالجاری به دفاتر پلیس+ ۱۰ مراجعه نموده و درخواست اعزام خود را ثبت کنند.

طولابی نژاد افزود: در صورت عدم معرفی تا آخر وقت اداری فروردین ماه، مرتکب غیبت گردیده و مشمول غایب محسوب می شوند.

فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: برای این دسته از مشمولانی که اعزام خود را ثبت و در موعد مقرر به نیروهای مسلح اعزام شوند تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده