رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
  • کد خبر : ۹۴۴۱۴
  • چاپ خبر : ورود به تمامی پارکهای درونشهری و حاشیه شهر  در روز طبیعت ممنوع است

ورود به تمامی پارکهای درونشهری و حاشیه شهر در روز طبیعت ممنوع است

شهردار بافق گفت: با توجه به در پیش بودن روز طبیعت ، حداکثر تمهیدات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا براساس دستورالعملها مصوب ، ورود به تمامی پارکهای سطح شهر و حاشیه شهر در روز طبیعت  (۱۳ فروردین ماه) ممنوع است. به گزارش آفتاب بافق؛ سیدعلی نوروززاده با اعلام این مطلب افزود:  در این […]

شهردار بافق گفت: با توجه به در پیش بودن روز طبیعت ، حداکثر تمهیدات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا براساس دستورالعملها مصوب ، ورود به تمامی پارکهای سطح شهر و حاشیه شهر در روز طبیعت  (۱۳ فروردین ماه) ممنوع است.

به گزارش آفتاب بافق؛ سیدعلی نوروززاده با اعلام این مطلب افزود:  در این راستا  نقاط حاشیه شهر از جمله بلوارهای ورودی و خروجی و فضاهای سبز بیرون شهر نیز از جمله نقاط ممنوعه محسوب می شود و حضور و اتراق در آنها ممنوع است و در صورت مشاهده اقدام  قانونی بعمل می آید.

شهردار بافق ادامه داد: البته شهروندان فهیم بافقی همواره ثابت کرده اند که در مواقع حساس مشارکت حداکثری در امور مرتبط با شهر را داشته اند و مطمنا اینبار نیز با همدلی و همراهی ، در زمره  شهرهای پیشرو در شکست و حذف ویروس کرونا از شهرشان خواهند بود.

منبع: روابط عمومی شهرداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده