رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
  • کد خبر : ۹۴۶۲
  • چاپ خبر : شعار امسال همان رمز موفقيت در هشت سال دفاع مقدس است

شعار امسال همان رمز موفقيت در هشت سال دفاع مقدس است

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ عصر روز گذشته گردهمايي ساليانه انس و مودت فرماندهان حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت شهرستان بافق به همراه خانواده ايشان با حضور امام جمعه ، فرماندار  و جمعي از مسئولان در محل پايگاه شهيد رجايي اين شهرستان برگزار شد. امام جمعه بافق در اين آيين ، لازمه […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ عصر روز گذشته گردهمايي ساليانه انس و مودت فرماندهان حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت شهرستان بافق به همراه خانواده ايشان با حضور امام جمعه ، فرماندار  و جمعي از مسئولان در محل پايگاه شهيد رجايي اين شهرستان برگزار شد.

امام جمعه بافق در اين آيين ، لازمه حل مشكلات جامعه را وفاق و همدلي عنوان كرد و اظهارداشت: نامگذاري امسال به عنوان دولت و ملت ،همدلي و همزباني يك ابتكار هوشمندانه از سوي مقام معظم رهبري مي باشد كه به نوبه خود بي نظير بود.

حجت الاسلام سيد جوادسليماني در ادامه بر ضرورت اجرا و پيروي از منويات مقام معظم رهبري و زيرمجموعه نظام مقدس جهوري اسلامي ايران در جامعه  تاكيد و عنوان كرد:تمامي آحاد جامعه بايد در راستاي پيشرفت و توسعه جامعه و اجراي منويات مسئولان نظام با وفاق و همدلي گام و قدم بردارند.

فرماندار بافق نيز در ادامه اين مراسم با اشاره به پيروزي هاي رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ، بر لزوم حفظ وحدت و انسجام در بين افراد جامعه تاكيد كرد و  گفت:رمز پيروزي ما در دفاع مقدس وحدت و حمايت همه جانبه از رزمندگان اسلام بود كه مي توان به نوعي شعار امسال را همان رمز موفقيت در هشت سال دفاع مقدس دانست.

سيد مهدي طلايي مقدم با اشاره به شعار هاي مقام معظم رهبري در سال هاي اخير  و تناسب اين شعارها با رويداد هاي مختلف سال اظهار داشت : از  جمله دلايل نامگذاري امسال به نام دولت و ملت، همدلي و همزباني به خاطر اهميت موضوع مذاكرات تيم هسته اي ايران با كشورهاي 1+5 از ديد مقام معظم رهبري درسال جاري بود.

وي اضافه كرد:تيم مذاكره كننده هسته اي ايران به پشتوانه رهنمود هاي رهبري و حمايت ملت تاكنون توانسته است در مقابل زياده خواهي قدرت هاي جهاني قد علم كنند و از حق ملت ايران دفاع نمايند.

گفتني است اجراي سرود و پخش نماهنگ از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

 

IMG_1318 IMG_1297 IMG_1300 IMG_1310 IMG_1279

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده