رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
  • کد خبر : ۹۴۸۳
  • چاپ خبر : طرح هر محله يك سفره افطاري در بافق اجرا شد + تصاوير

طرح هر محله يك سفره افطاري در بافق اجرا شد + تصاوير

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ طرح هرمحله يك سفره افطاري همزمان با ايام ماه مبارك رمضان در محلات مختلف بافق با همكاري فرمانداري و ساير ادارات و نهاد هاي مختلف شهرستان اجرا شد. معاون فرماندار بافق در حاشيه نشست برنامه ريزي اجراي اين طرح در شهرستان در خصوص اهداف اين طرح گفت: طرح […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ طرح هرمحله يك سفره افطاري همزمان با ايام ماه مبارك رمضان در محلات مختلف بافق با همكاري فرمانداري و ساير ادارات و نهاد هاي مختلف شهرستان اجرا شد.

معاون فرماندار بافق در حاشيه نشست برنامه ريزي اجراي اين طرح در شهرستان در خصوص اهداف اين طرح گفت: طرح «هر محله یک سفره افطاری»  از جمله برنامه‌های ملي مي باشد كه از سوي دولت تدبير و اميد در ماه مبارک رمضان اجرايي مي شود.

محمد علي طالعي از جمله اهداف اجراي طرح «هر محله یک سفره افطاری»، دخالت‌دادن مستقیم مردم در اطعام خانواده‌های نیازمند، افزایش حس نوع‌دوستی، انسجام اجتماعی، اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین عنوان كرد.

وی ضمن تأکید بر مسجدمحور کردن برنامه‌های مناسبتی ماه مبارک رمضان با هدف ایجاد همبستگی بیشتر در میان اقشار مختلف جامعه، اضافه کرد: تلاش ما در اجرای این برنامه، علاوه بر حمایت مادی از محرومان، اشاعه روح نیکوکاری و نوع‌دوستی به‌ویژه در فضای معنوی متاثر از ماه مبارک رمضان است.

طالعي در ادامه افزود: برپایی طرح «هر محله یک سفره افطاری» در سالي كه مزین به شعار «همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت» از سوی مقام معظم رهبری مي باشد، تحقق این شعار در بین اقشار مختلف مردم و مسئولین در پي خواهد داشت و متبرک شدن محلات سطح شهر به برکت سفره افطار از ديگر مزاياي اجراي اين طرح مي باشد.

گفتني است اين طرح شب گذشته در تكيه امام حسن مجتبي (ع) واقع در محله فخريه بافق اجرا شد و تا پايان ماه مبارك رمضان در برخي ديگر از مساجد مختلف شهرستان اجرايي خواهد شد.

IMG_1440 IMG_1447 IMG_1465 IMG_1450 IMG_1454 IMG_1435

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده