رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
  • کد خبر : ۹۵۹۲
  • چاپ خبر : دهمين يادمان شهداي گمنام دهستان سبزدشت بافق

دهمين يادمان شهداي گمنام دهستان سبزدشت بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ عصر روز گذشته (24 تيرماه )دهمين يادمان شهداي دهستان سبزدشت بافق با حضور امام جمعه و فرماندار بافق و جمعي از مسئولان شهرستان در محل تپه نورالشهداي روستاي دولت آباد برگزار شد. امام جمعه بافق در اين آيين با اشاره به رشادت ها و ايثارگري شهدا در دفاع مقدس […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ عصر روز گذشته (24 تيرماه )دهمين يادمان شهداي دهستان سبزدشت بافق با حضور امام جمعه و فرماندار بافق و جمعي از مسئولان شهرستان در محل تپه نورالشهداي روستاي دولت آباد برگزار شد.

امام جمعه بافق در اين آيين با اشاره به رشادت ها و ايثارگري شهدا در دفاع مقدس اظهارداشت: زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا ضامن حفظ آرمان هاي نظام و انقلاب در جامعه مي باشد.

حجت الا سلام سيد جواد سليماني در ادامه لازمه حل مشكلات جامعه را وفاق و همدلي در بين مردم و مسئولان عنوان كرد و اظهارداشت: نامگذاري امسال به عنوان دولت و ملت ،همدلي و همزباني يك ابتكار هوشمندانه از سوي مقام معظم رهبري مي باشد كه وجود رويداد هاي مهمي چون انتخابات و مذاكرات هسته اي در اين سال يكي از دلايل نامگذاري امسال به اين عنوان مي باشد.

فرماندار بافق نيز در ادامه اين مراسم گفت: جوانان غيور كشور ما هشت سال مردانه در مقابل زياده خواهي قدرتهاي جهاني ايستادگي كردند و با تمام وجود وسرمايه خود از عزت و شرف اين مملكت با اهداي جان خود دفاع نمودند.

سيد مهدي طلايي مقدم توافق هسته اي را ناشي از وحدت و همدلي بين مردم و مسئولان دانست و افزود: امروزه فرزندان اين كشور توانستند همانند سالهاي دفاع مقدس در عرصه ديپلماسي و مذاكرات هسته اي با قاطعيت در برابر زياده خواهي قدرت هاي جهاني عزت مندانه ايستادگي كنند.

وي وجود حمايت و پشتيباني هاي مقام معظم رهبري و مسئولان نظام در موفقيت تيم مذاكره كننده هسته اي را غير قابل انكار عنوان كرد و گفت: موفقيت ما در عرصه ديپلماسي كشور ناشي از جو همدلي و وحدت بين مسئولان و مردم بود.

گفتني است گلباران قبور مطهر شهداي گمنام ، اجراي سرود و برپايي سفره  ضيافت افطار از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

 

IMG_1474 IMG_1476 IMG_1488 IMG_1501 IMG_1467

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده