رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
  • کد خبر : ۹۵۹۶۳
  • چاپ خبر : شناسایی ۸ فقره تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در شهرستان بافق

شناسایی ۸ فقره تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در شهرستان بافق

با اخذ دستور از مقام قضایی شهرستان بافق در جهت اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری در اراضی زراعی و باغی ،تعداد ۸ فقره تغییر کاربری غیرمجاز اعم از دیوارکشی، شفته ریزی و …. تخریب و اراضی کشاورزی اعاده شد. به گزارش آفتاب بافق؛ در راستای جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی شهرستان بافق […]

با اخذ دستور از مقام قضایی شهرستان بافق در جهت اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری در اراضی زراعی و باغی ،تعداد ۸ فقره تغییر کاربری غیرمجاز اعم از دیوارکشی، شفته ریزی و …. تخریب و اراضی کشاورزی اعاده شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در راستای جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی شهرستان بافق و حمایت از تولید و رونق در بخش کشاورزی و در جهت اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری در اراضی زراعی و باغی، با اخذ دستور مقام قضایی ( دادستان شهرستان بافق) و حضور نمایند دادستانی، عوامل نیروی انتظامی، سرهنگ مروتی مسئول یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان یزد ( سامانه ۱۳۱) مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بافق،امروز 31 اردیبهشت ماه 99 تعداد ۸ فقره تغییر کاربری غیرمجاز اعم از دیوارکشی، شفته ریزی و …. تخریب و اراضی کشاورزی اعاده شد.

قابل ذکر است با این اقدام بموقع از تخریب قریب ۴۵۰۰ متر مربع از اراضی بسیار خوب کشاورزی روستای حاجی آباد بافق جلوگیری بعمل آمد.

در پایان از حمایت و مساعدت دادستان شهرستان بافق و فرماندهی و عوامل نیروی انتظامی بالاخص جناب سروان مصطفی فلاح کمال تشکر و قدر دانی را داریم.

قابل ذکر است هیچ گونه خدماتی از قبیل آب و برق و…. به ساخت و سازهای غیرمجاز و بدون مجوز داه نمیشود و تخلف آنها از طریق دادگاه و دادستانی مشابه موارد ذکر شده( تخریب ۸ فقره  تغییر کاربری غیرمجاز در روستای حاجی آباد ۳۱/۲/۹۹ )  پیگیری و اقدام خواهد شد.

منبع: روابط عمومی امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده