رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
  • کد خبر : ۹۶۲۴۴
  • چاپ خبر : موضوع خوراک شرکت سنگ آهن باید تیتر روزنامه ها و سایت ها باشد / تغییر و تحول در بافق نتیجه اجماع و پیگیری مسئولان شهر است
نماینده مجلس شورای اسلامی:

موضوع خوراک شرکت سنگ آهن باید تیتر روزنامه ها و سایت ها باشد / تغییر و تحول در بافق نتیجه اجماع و پیگیری مسئولان شهر است

محمد رضا صباغیان موضوع تامین خوراک شرکت سنگ آهن را الویت امروز شهرستان عنوان کرد که بسیار حائز اهمیت است و گفت: موضوع خوراک سنگ آهن باید تیتر روزنامه ها و سایت ها باشد تا پیگیری و بیان آن تنها از سوی مسئولان نباشد و افکار عمومی نیز به آن پرداخته باشند و در جلسه […]

محمد رضا صباغیان موضوع تامین خوراک شرکت سنگ آهن را الویت امروز شهرستان عنوان کرد که بسیار حائز اهمیت است و گفت: موضوع خوراک سنگ آهن باید تیتر روزنامه ها و سایت ها باشد تا پیگیری و بیان آن تنها از سوی مسئولان نباشد و افکار عمومی نیز به آن پرداخته باشند و در جلسه با وزیر کشور نیز این موضوع را مطرح کنیم.

به گزارش آفتاب بافق؛ صباغیان نماینده مجلس شورای اسلامی در بیست و ششمین مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق دغدغه همه مسئولان را رشد،توسعه و عمران شهر دانست و گفت:  در نگاه کلان مسائل و مشکلات متعددی در جامعه و کشور وجود دارد که دغدغه ما است اما برگزاری چنین جلساتی و بحث درباره یک موضوع سرمایه ای است که آثار خود را بجا می گذارد.

وی با اشاره به تغییر و تحول در بافق طی چندسال گذشته که همه نتیجه اجماع و پیگیری مسئولان شهر است،افزود: نمونه آن پروژه گندله سازی است که به یاری خدا در هفته دولت به بهره برداری می رسد و یا طراحی طرح ها و پروژه ها و ورود شرکت خصوصی به تکمیل حلقه فولاد می کند.

صباغیان در بحث تامین خوراک سنگ آهن بیان کرد: جلسه ای با معاون رئیس جمهور،استاندار با همراهی مسئولان شهرستان برگزار و در این راستا مسائل و مشکلات را بیان کردیم و با پیگیری بسیار زیاد توانستیم دستور سه وزیر صمت،اقتصاد و کار را دریافت کنیم اما اکنون که باید به هیئت دولت برود  6 ماه است در این مسیر مانده تا آنومالی ها و معادن به منطقه بازگردد.

وی ادامه داد: طی صحبت با استاندار مقرر شد مجدد جلسه ای در 2 هفته آینده برگزار شود تا این مورد را به معاون رئیس جمهور اطلاع دهیم که دستور وی علیرغم مسیر طی شده عملی نشده است.

نماینده مجلس با بیان اینکه اصفهان با 18 نماینده نیز دغدغه تامین خوراک برای شرکت ذوب آهن را دارند و می دانند از کجا خوراک می آید،اظهار داشت: این کار سختی است اما با وجود مسائل در این مسیر نیز حرکت می کنیم و الویت ما تامین خوراک شرکت سنگ آهن است که پیگیریم و امیدواریم به نتیجه برسد.

وی در بحث گندله سه چاهون که برخی مخالف آن بودند و تلاش برای عدم تحقق آن می کردند،بیان کرد: علیرغم تمام مشکلات و سنگ اندازی ها اما این امر انجام گرفت و پروژه اکنون پیشرفت فیزیکی 93 درصد را دارد و حتی وزیر کشور نیز خواهان بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه است.

صباغیان خاطر نشان کرد: شرکت سنگ آهن مرکزی و بخش خصوصی هر دو کمک به تکمیل حلقه فولاد می کنند.

وی موضوع تامین خوراک شرکت سنگ آهن را الویت امروز شهرستان عنوان کرد که بسیار حائز اهمیت است و گفت: موضوع خوراک سنگ آهن باید تیتر روزنامه ها و سایت ها باشد تا پیگیری و بیان آن تنها از سوی مسئولان نباشد و افکار عمومی نیز به آن پرداخته باشند و در جلسه با وزیر کشور نیز این موضوع را مطرح کنیم.

خبر: ن.رادمنش

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده