رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
  • کد خبر : ۹۶۲۵۶
  • چاپ خبر : ضدعفونی و گند زدایی تمامی سالن‌های ورزشی شهرستان توسط سمن رویش نهال کوچک +تصاویر

ضدعفونی و گند زدایی تمامی سالن‌های ورزشی شهرستان توسط سمن رویش نهال کوچک +تصاویر

سمن رویش نهال کوچک متشکل از اعضای باشگاه فرهنگی ورزشی پردیس بافق اقدام به ضدعفونی و گندزدایی تمام اماکن ورزشی شهرستان نمودند. به گزارش آفتاب بافق؛ مجتبی فتاحی بافقی مدیر سمن رویش نهال کوچک در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق با ارائه اقدامات سمن رویش نهال کوچک در خصوص پیشگیری از کرونا و کاهش آثار […]

سمن رویش نهال کوچک متشکل از اعضای باشگاه فرهنگی ورزشی پردیس بافق اقدام به ضدعفونی و گندزدایی تمام اماکن ورزشی شهرستان نمودند.

به گزارش آفتاب بافق؛ مجتبی فتاحی بافقی مدیر سمن رویش نهال کوچک در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق با ارائه اقدامات سمن رویش نهال کوچک در خصوص پیشگیری از کرونا و کاهش آثار آن در جامعه ورزشی بیان کرد: در روز شنبه سوم خرداد ماه اعضای سمن اقدام به ضدعفونی و گندزدایی اماکن ورزشی نمودند.

وی افزود : سمن رویش نهال کوچک که متشکل از اعضای باشگاه فرهنگی ورزشی پردیس بافق می باشد ، اقدام به ضدعفونی همه وسایل، سرویس‌های بهداشتی، درب های ورودی، دیوارها ، ساختمان اداری ، سالن‌های ورزشی و پارکینگ‌ها نمود.

مجتبی فتاحی اظهار داشت: تلاش ما بر این است تا با پیشگیری و ضد عفونی کردن کلیه اماکن‌ ورزشی دولتی و خصوصی شرایط را برای فعالیت ورزشکاران و ورزش دوستان برای استفاده از میادین ورزشی فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده