رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
  • کد خبر : ۹۶۲۸۶
  • چاپ خبر : تقدیر و تشکر امام جمعه بافق از کمک های شایان مدیرعامل شرکت سنگ آهن در مقابله با کرونا ویروس / مردم در مقابل نظام ایثار و از خودگذشتگی نشان دادند
امام جمعه بافق:

تقدیر و تشکر امام جمعه بافق از کمک های شایان مدیرعامل شرکت سنگ آهن در مقابله با کرونا ویروس / مردم در مقابل نظام ایثار و از خودگذشتگی نشان دادند

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی در بحث مقابله با کرونا ضمن اعلام رضایت از عملکرد خوب شهرستان از مدیرعامل شرکت سنگ آهن برای کمک های شایان وی تشکر نمود و گفت: اگر این اقدامات به موقع وی نبود ما اکنون در وضعیت قرمز قرار داشتیم. به گزارش آفتاب بافق؛ فرمانده بسیج سپاه ناحیه بافق،سرپرست فرمانداری،معاون […]

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی در بحث مقابله با کرونا ضمن اعلام رضایت از عملکرد خوب شهرستان از مدیرعامل شرکت سنگ آهن برای کمک های شایان وی تشکر نمود و گفت: اگر این اقدامات به موقع وی نبود ما اکنون در وضعیت قرمز قرار داشتیم.

به گزارش آفتاب بافق؛ فرمانده بسیج سپاه ناحیه بافق،سرپرست فرمانداری،معاون فرماندار،فرمانده بسیج کارگری،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی،نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی دیگر از پاسداران و بسیجیان صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه بافق با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی به مناسبت عید سعید فطر دیدار کردند.

سرهنگ صادقی فرمانده بسیج سپاه ناحیه بافق با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات،از دست اندرکاران برگزاری گرامیداشت روز جهانی قدس،مراسم پر فیض شب های قدر و احیاء، برگزاری نماز عید سعید فطر و نیز اقدامات خوبی که در قرارگاه مواسات با ریاست امام جمعه بافق و همکاری معاون فرماندار و دبیری سپاه پاسداران و نیز کمک هایی که در سطح شهرستان توسط بسیج ادارات،بسیج کارگری،بسیج فرهنگیان،مجموعه معادن و شرکت ها اعم از شرکت سنگ آهن مرکزی،مجتمع فلات مرکزی،کارخانجات لکوموتیو،فولاد ابویی،حوزه ها و پایگاه های بسیج مقاومت و… که همه جانبه مجموعه سپاه را یاری کردند تا در رزمایش کمک مومنانه خدمتگزار مردم بود، تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین از همراهی تفکری ریاست شورای جهادی،کمیته امداد امام خمینی (ره)،بهزیستی و مجموعه های خیریه شهرستان،نیروی انتظامی تشکر نمود.

صادقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر که در عملیات بیت المقدس حماسه آفریدند،بیان کرد: امروز این حماسه بزرگ افتخاری شده تا یک راه مقاومت پیش رونده و پیش برنده را در سراسر دنیا داشته باشیم و امیدواریم در آینده ای نزدیک قدس را آزاد نماییم و در آن مکان مقدس که قبله اول مسلمانان است نماز اقامه کنیم.

وی نتیجه تمام ایثارها و مقاومت ها و مقابله در برابر توطئه ها و تحریم های دشمنان را افتخار آفرینی برای نظام عنوان کرد و افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه توطئه ها و تحریم ها و فشارهای اقتصادی کشتی هایش را با پرچم جمهوری اسلامی ایران از آب های خلیج فارس و دریای عمان حرکت داده و در بندر ونزوئلا پهلو گرفته و هیچ کدام از دشمنانی که خط و نشان کشیدند به خود جرأت اقدامی را ندادند و این برای نظام ما آفتخار آفرین است و امیدواریم این مسیر را با ثبات قدم طی کنیم.

 سپس امام جمعه بافق با تبریک عید سعید فطر و تشکر از حضور مسئولان و بسیجیان،با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر بیان کرد: در دورانی که جنگ سراسر منطقه را احاطه کرده بود به اتفاق آیت الله صدوقی و نمایندگان استان به اهواز رفته و سپس برای دیدن آقای جمعی امام جمعه خرمشهر به این شهر رفتیم و ایشان در آن وضعیت بخاطر رزمندگان در شهر کنار آنان با تمام شهامت و بدون ترس مانده بود.

وی افزود: دیدن صحنه های جنگ از نزدیک خوی وحشی دشمنان را به ما نشان می داد اما با آن وضعیت که 600 روز خرمشهر در محاصره دشمنان بود، رزمندگان با تمام شهامت در صحنه مبارزه حضور داشتند.

سلیمانی در خصوص حضور کشتی های ایرانی در آب های کشور آمریکایی بیان کرد: وقتی کشتی های ما آبهای ایران را به سمت منطقه متعلق به آمریکا طی می کند،قدرت ما را در زمان جنگ یادآوری می کند،زمانی که کشور ما هیچ امکانات جنگی در اختیار نداشت اما در مقابل دشمن ایستادگی و قدرت نمایی کرد. امروز هر قدرتی در دنیا بخواهد مقابل ما عرض اندام کند ما جایگاهی قوی داریم.

وی در بحث کرونا با اعلام رضایت از عملکرد خوب شهرستان در مقابله با این ویروس، از مدیرعامل شرکت سنگ آهن برای کمک های شایان وی تشکر نمود و گفت: اگر این اقدامات به موقع نبود ما اکنون در وضعیت قرمز قرار داشتیم.

امام جمعه بافق با اشاره به کمک های مردم به آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان علیرغم مشکلات اقتصادی اظهار کرد: مردم در مقابل نظام ایثار و از خودگذشتگی نشان دادند، مردم بافق نیز در این عرصه خوب درخشیدند و در مراسم شبهای قدر و نماز عید فطر همکاری خوبی در رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی داشتند که این قابل تقدیر است.

خر: ن.رادمنش

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده