رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
  • کد خبر : ۹۶۳۰۲
  • چاپ خبر : جلسه شورای معاونین در گندله سه چاهون با چاشنی سرعت بخشیدن به این پروژه +تصاویر

جلسه شورای معاونین در گندله سه چاهون با چاشنی سرعت بخشیدن به این پروژه +تصاویر

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در هفتمین جلسه شورای معاونین در سال 99 بر سرعت بخشی و تسریع در راه اندازی پروژه گندله سه چاهون  تاکید کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ هفتمین جلسه شورای معاونین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در سال 99 صبح امروز با حضور رضا فلاح مبارکه،مدیران […]

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در هفتمین جلسه شورای معاونین در سال 99 بر سرعت بخشی و تسریع در راه اندازی پروژه گندله سه چاهون  تاکید کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ هفتمین جلسه شورای معاونین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در سال 99 صبح امروز با حضور رضا فلاح مبارکه،مدیران و معاونین شرکت در سایت گندله سه چاهون برگزار شد.

رضا فلاح مبارکه پیش از برگزاری این جلسه به همراه معاونین خود از پروژه گندله سازی بازدید کردند که در این بازدید مهندس بهروز شفیع پیشرفت فیزیکی پروژه را 94 درصد عنوان کرد و یاد آور شد : تمام تلاش سیستم راه اندازی پروژه برای هفته دولت می باشد.

سپس با برگزاری جلسه شورای معاونین یونس حیدری دبیر جلسه و مدیرحوزه مدیرعامل صورتجلسه جلسه گذشته را قرائت و سپس غلامرضا پور مدیر  HSE  پیرامون عملکرد مجموعه خود در بحث کرونا گزارشی ارائه داد.

در ادامه رضا فلاح مبارکه هدف از برگزاری جلسه شورای معاونین در سایت گندله را بازدید نزدیک معاونین از پروژه و خدا قوت به پرسنل؛ کارکنان، شرکتهای پیمانکار، بویژه مهندس شفیع که تمام تلاش خود را برای راه اندازی مجموعه گذاشته اند،عنوان کرد.

فلاح یادآور شد: بنا به دستور مقام عالی وزارت و صندوق بازنشستگی فولاد به عنوان سهامدار عمده مجموعه شرکت سنگ آهن مبنی بر راه اندازی هرچه سریعتر پروژه در هفته دولت، باید با تلاش شبانه روزی این امر محقق شود.

وی با اشاره به حضور مجری پروژه در مجموعه آن را باعث دلگرمی پرسنل مجموعه بویژه پیمانکاران شرکت های آذران و فکور صنعت و…. دانست.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن از تمامی معاونین مرتبط با راه اندازی مجموعه گندله سه چاهون خواست که عمده فعالیت خود را متمرکز به پروژه و کمک به مهندس شفیع کنند و معاونت فنی و نیروهای زیر مجموعه نیز تلاش در راه اندازی پست برق و انجام اقدامات لازم اعم از جرثقیل و دیگر موارد کنند.

فلاح مبارکه از معاونت مالی بازرگانی خواست خریدهای غیر ضروری برای مجموعه سنگ آهن را در این چند ماه کمتر نماید و تاکید کرد: این واحد باید همه تمرکز خود را برای کمک مالی به مجموعه گندله کند تا دغدغه ای در این زمینه وجود نداشته باشد و به یاری خدا این پروژه در هفته دولت به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی پرسنل گندله سازی و پیمانکاران که در سه شیفت در حال کار می باشند،یادآور شد: نباید مشکلی در بحث نقدینگی و حقوق کارکنان وجود داشته باشد و آنان را دچار دغدغه کند و سرپرست مالی بازرگانی نیز خاطرنشان کرد تمام تلاش ما تاکنون انجام این امر بوده و نمی گذاریم کوتاهی در این زمینه صورت گیرد.

 

مدیر عامل شرکت سنگ آهن با بیان اینکه راه اندازی این پروژه ارزش افزوده گندله برای شرکت 2 برابر خواهد شد،افزود: از مدیریت برنامه ریزی می خواهم زیر ساختهای مخابراتی، فیبر نوری و اینترنت را در اولویت کار خود قرار دهد تا مشکلی در این موضوع هم نداشته باشیم.

وی همچنین از مجموعه حراست خواستار نظارت بیشتر بر پروژه شد و ادامه داد: مجموعه روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی نیز باید حضور شبانه و کار طاقت فرسای پرسنل مجموعه گندله را به تصویر کشیده تا مردم فهیم شهرستان از حیات این مجموعه و کار در آن باخبر باشند.

فلاح مبارکه از معاونین معدنی و تولید خواست خواراک گندله که کنسانتره و حمل آن را برای بهره برداری از کارخانه در دستور کار خود قرار دهند.

وی در بحث جذب نیروی گندله سازی بیان کرد: مجموعه منابع انسانی در بحث بکار گیری نیروهای گندله بسیار دقیق وارد عمل شده و با برگزاری کلاسهای آموزشی در حال آموزش نیروهای مورد نیاز مجموعه می باشد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن در پایان از تمامی معاونین خود خواهان تلاش به جهت نبود دغدغه ای برای شفیع مدیر طرح گندله سازی شد و تاکید کرد: امروز همه ما باید با همکاری یکدیگر این مجموعه را حمایت و به سرانجام برسانیم چرا که مدیران قبلی تلاش کرده اند این نهال کاشته شده که امروز درخت تنومندی است به بار بنشیند  و ما و فرزندانمان از میوه این درخت بهره مند شویم .

فلاح مبارکه از تلاش و پیگیری های مدیران قبل که سبب شده امروز پروژه گندله سازی پیشرفت 94 درصد پیشرفت را داشته باشد،تشکر و قدردانی کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده