رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
  • کد خبر : ۹۶۳۴۹
  • چاپ خبر : گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید میرزا مظفر شریعتی
هر پنجشنبه یک شهید؛

گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید میرزا مظفر شریعتی

مقام معظم رهبری فرمودند: شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. به گزارش آفتاب بافق، گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در […]

مقام معظم رهبری فرمودند: شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد.

به گزارش آفتاب بافق، گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم.

به یاد شهیدان بودن خود ادای وظیفه‌‌ای در این راه است.

سلام خدا بر ارواح طیبه‌ شهیدان و خانواده‌های صبور آنان و سلام بر روح مطهر شهید میرزا مظفر شریعتی جوانمرد 18 ساله و حماسه آفرین روزهای نبرد با دشمن که با شرکت در عملیات های متعدد به دفاع از ناموس،میهن و نظام پرداخت. وی در صحنه نبرد با متجاوزان کشور در عملیات والفجر 4 و منطقه بانه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید میرزا مظفر شریعتی فرزند محمد تقی ، سال 1344 در شهر بافق و خانواده ای مذهبی و سختکوش دیده به جهان گشود. وی پس از طی دوران کودکی مشغول به تحصیل تا مقطع دیپلم شد.

شهید شریعتی جوانی با تقوا و پرهیزگار بود و برای انجام فرایض دینی اکثر اوقات به امامزاده عبدالله(ع) و مسجد جامع بافق می رفت. دوران تحصیل وی همزمان با اوج گیری نهضت انقلاب اسلامی بود، وی همدوش دیگر دوستان و هموطنانش در تظاهرات و راهپیمایی ها شرکت می کرد.

تلاش این شهید در عرصه علم سبب شد تا در کنکور قبول شود اما عشق به کیان،بنیان اسلام و انقلاب،آرام و قرار از وی ربوده بود. با فراگیری فنون نظامی در باغ خان یزد رهسپار جبهه های حق علیه باطل شد. سرانجام پس از سه مرتبه حضور در جبهه های نبرد مورخ 62/8/ 4 در عملیات والفجر 4، منطقه بانه به شهادت رسید.

کلامی گهربار از شهید میرزا مظفر شریعتی؛

در فقدان من نگریید زیرا که شهادت موت نیست بلکه حیات جاودانه است و شهداء زندگی نوینی را آغاز می کنند و زندگی نو هم گریه ندارد و از دیگر برادران می خواهم اسلحه مرا برداشته و راهم را ادامه دهند.

در این پنجشنبه به روح مطهر این شهید و تمام شهیدان 8 سال دوران دفاع مقدس درود می فرستیم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده