رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
  • کد خبر : ۹۶۳۵۶
  • چاپ خبر : آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان بافق + تصاویر

آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان بافق + تصاویر

آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری بافق با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان در سالن اجلاس آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی فرمانداری برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان بافق صبح امروز با حضور دهشیری مدیرکل دادگستری استان و مجید کارگران بافقی رئیس کل دادگاه های […]

آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری بافق با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان در سالن اجلاس آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان بافق صبح امروز با حضور دهشیری مدیرکل دادگستری استان و مجید کارگران بافقی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب یزد،امام جمعه،سرپرست فرمانداری،اعضای شورای تامین،مدیران ادارات،اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از پرسنل دستگاه قضایی در سالن اجلاس آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

شاه حسینی سرپرست فرمانداری بافق ضمن خیر مقدم به مسئولان حاضر،با توجه به مدت زمان کوتاه آغاز فعالیت وی در فرمانداری بافق و عدم تحقق دیدار با رئیس دادگستری شهرستان بیان کرد: درباره اعتباری رئیس دادگستری شهرستان سوال کردم و وی را از قضات جوان،متعهد،انقلابی، متدین و انقلابی معرفی کردند.

شاه حسینی ضمن قدردانی از زحمات محمد سجاد اعتباری برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی در مسئولیت خطیری که در مرکز استان و شهرستان یزد به عهده گرفته است،نمود.

وی دهقان شوازی را قاضی صبور که با حوصله و سعه صدر به حرف مردم گوش می دهد و به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی می کند معرفی کرد و خیر مقدم به حضور وی در شهرستان بافق گفت.

سرپرست فرمانداری بافق با اعلام هر گونه همکاری مجموعه فرمانداری با دستگاه قضایی شهرستان بیان کرد: بدون شک با مأموریت ویژه مقام معظم رهبری به دستگاه قضایی در بحث اقامه عدل که باید ملجأ و پناه مردم باشد و حقوق عامه آنان به ویژه در این زمان برای مبارزه با فساد قائل شوند، امیدواریم با آنچه که مدنظر ولی امر مسلمین است اعم از روحیه جهادی، مردم داری، سعه صدر، تواضع و قاطعیت این دستگاه مسئولیت و ماموریت خود را انجام دهد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان امروز در رأس یکی از نیروهای متدین،ولایی،جهادی،کارآمد و باهوش را دارد،گفت: دهشیری پشتوانه بسیار خوبی برای این دستگاه است.

سپس امام جمعه بافق با گرامیداشت ایام گذشته به ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر به روح مطهر امام و شهدای 15 خرداد درود فرستاد و از خداوند متعال علو درجات را برای آنان خواهان شد.

وی ضمن خوش آمد به مدیر کل دادگستری استان یزد وی را از ارکان عظیم قوه قضاییه دانست که امروز عهده دار مسئولیتی بزرگ در این دستگاه است و اظهار داشت: وی از چهرهای جهادی، متدین و انقلابی بوده و باعث افتخار است که چنین فردی امروز سکان دار قوه قضاییه در استان یزد است و به مردم خدمت می کند.

امام جمعه بافق اعتباری را از قضات متدین و قاطع انقلابی معرفی کرد و گفت: زمانی که از اعضای شورای تامین درباره ایشان سوال می کردم همه وی را به عنوان چهره پاک انقلابی و متدین تایید می کردند.

وی همچنین دهقان شوازی را فردی متدین و قاطع معرفی کرد و گفت: وقتی از افراد انقلابی درباره ایشان پرس و جو کردم همه وی را تایید کردند، ایشان چهره ای پاک، قاطع و متدین است و امیدواریم با رفتن محمد سجاد اعتباری این خلأ را پر کند.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی با بیان اینکه بافق مردمانی نجیب دارد به بیان مسائل و مشکلات این شهرستان پرداخت و از دستگاه قضا خواهان بررسی و رفع آن شد.

امام جمعه بافق با اشاره به صحبت های رئیس قوه قضاییه که مسئولیت های بیشتری به مدیران کل دستگاه قضایی واگذار کرده است که بدون شک موج آن به شهرستان بافق نیز خواهد آمد،تصریح کرد: با توجه به این موضوع شهرستان بافق نیازمند نیرو و قاضی بیشتری است.

گفتنی است در این مراسم از ضمن تجلیل از زحمات محمد سجاد اعتباری و معرفی دهقان شوازی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان بافق، از زحمات ترابی بافقی بازنشسته این مجموعه و موحدی نیا بازپرس تقدیر شد.

خبر: ن.رادمنش

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده