رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
  • کد خبر : ۹۶۴۰۶
  • چاپ خبر : طی یکسال حدود 1 هزار و 300 پرونده وارد و 1 هزار و 400 پرونده مختومه شد / بازگشت یک هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان بافق به مالکیت دولت
رئیس سابق دادگستری بافق:

طی یکسال حدود 1 هزار و 300 پرونده وارد و 1 هزار و 400 پرونده مختومه شد / بازگشت یک هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان بافق به مالکیت دولت

محمد سجاد اعتباری با بیان اینکه 11 هزار پرونده در زمان فعالیت وی در دادسرا رسیدگی و همین میزان مختومه شده است،افزود: در مدت یکسالی که به عنوان رئیس دادگستری فعالیت داشتم، حدود 1 هزار و 300 پرونده وارد و 1 هزار و 400 پرونده مختومه شد. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد سجاد اعتباری در […]

محمد سجاد اعتباری با بیان اینکه 11 هزار پرونده در زمان فعالیت وی در دادسرا رسیدگی و همین میزان مختومه شده است،افزود: در مدت یکسالی که به عنوان رئیس دادگستری فعالیت داشتم، حدود 1 هزار و 300 پرونده وارد و 1 هزار و 400 پرونده مختومه شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد سجاد اعتباری در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان بافق ضمن تشکر از مدیر کل دادگستری استان از از رؤسای ادارات و همکارای پرسنل دادگستری این شهرستان که گاه شبانه روز در محل کار خود حضور داشته تا به مردم خدمت کنند،تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه 11 هزار پرونده در زمان فعالیت وی در دادسرا رسیدگی و همین میزان مختومه شده است،افزود: در مدت یکسالی که به عنوان رئیس دادگستری فعالیت داشتم، حدود 1 هزار و 300 پرونده وارد و 1 هزار و 400 پرونده مختومه شد.

وی هدف از سالهای خدمت در دستگاه قضایی را پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق بیت المال بیان کرد و اظهار داشت: در این راستا یک هزار از اراضی بلاصاحب و ملی با همکاری ادارات مربوطه به دولت بازگشت و از زمین خواری جلوگیری شد.

اعتباری مشکلات دستگاه قضایی در شهرستان بافق را علاوه برکمبود نیرو،دسترسی شبانه روزی و پاسخگویی به مردم عنوان کرد و گفت: رسیدگی به پرونده های زمین خواری که گاه خود گزارش دهنده این مشکلات را دارد و رؤسای ادارت مربوطه در حال پیگیری آن هستند.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه در طول 5 سال خدمتم در این شهرستان چیزی جز نجابت مردم بافق و درایت مسئولین ندیده ام از رؤسای ادارات به ویژه نیروی انتظامی که بازوی دادگستری است و بدون تلاش و همکاری آن موفق به حل مشکلات نمی شدیم،تشکر و قدردانی کرد.

خبر: ن.رادمنش

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده