رفتن به بالا
  • جمعه - ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
  • کد خبر : ۹۶۴۳۳
  • چاپ خبر : حضور اعضای شورای اسلامی شهر بافق در استانداری یزد و قدردانی از زحمات زاده رحمانی

حضور اعضای شورای اسلامی شهر بافق در استانداری یزد و قدردانی از زحمات زاده رحمانی

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بافق با حضور در دفتر کار محمد زاده رحمانی مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد و فرماندار سابق بافق از زحمات و پیگیری های ۴ ساله وی تشکر و قدردانی کردند.. به گزارش آفتاب بافق؛ زاده رحمانی در صفحه اینستاگرام خود با عنوان ۴ سال همدلی و همکاری […]

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بافق با حضور در دفتر کار محمد زاده رحمانی مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد و فرماندار سابق بافق از زحمات و پیگیری های ۴ ساله وی تشکر و قدردانی کردند..

به گزارش آفتاب بافق؛ زاده رحمانی در صفحه اینستاگرام خود با عنوان ۴ سال همدلی و همکاری نوشت: هر چه شوراها مطالبه گر، پیگیر، حساس و مستقل باشند، کار کردن با آنها لذت دارد و این خصوصیاتی است که اعضای شورای اسلامی شهر بافق از آن برخوردار هستند و جالب اینکه شاید با هم اختلاف سلیقه و اختلاف خط و مشی دارند ولی در دفاع از حقوق شهر و شهرستان با هم یکپارچه و همراه هستند. بی دلیل نیست کسانی که چند سال پیش، فضای شهری بافق را دیده و با الآن مقایسه می کنند، به تغییرات شگرف آن اذعان می کنند؛ این تغییرات نتیجه و خروجی حضور و وجود چنین شورای شهری می باشد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده