رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
  • کد خبر : ۹۶۴۳۶
  • چاپ خبر : پیام تسلیت سرپرست فرمانداری بافق در پی در گذشت جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان

پیام تسلیت سرپرست فرمانداری بافق در پی در گذشت جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد علی شاه حسینی سرپرست فرمانداری بافق با صدور پیامی درگذشت سرهنگ حسن یزدانی را تسلیت گفت.  متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم‌الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون با نهایت تأسف و تاثر مرد سخت‌کوش، پرتلاش و خوش‌نام حوزه انتظامی شهرستان بافق، شادروان سرهنگ حسن یزدانی، […]

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد علی شاه حسینی سرپرست فرمانداری بافق با صدور پیامی درگذشت سرهنگ حسن یزدانی را تسلیت گفت.

 متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تأسف و تاثر مرد سخت‌کوش، پرتلاش و خوش‌نام حوزه انتظامی شهرستان بافق، شادروان سرهنگ حسن یزدانی، لبیک حضرتش را پاسخ داد و به‌سوی آن معبود یگانه شتافت.

خدمات ارزشمند و تلاش‌های بی‌وقفه آن بزرگوار در طول ایام خدمتشان در راستای تأمین هر چه بیشتر امنیت، حفظ نظم و آرامش عموم مردم بر کسی پوشیده نیست و یاد نیک آن نیک‌مرد فقید و سعید، در دل و یاد همگان، ماندگار و جاودان بوده و خواهد بود.

اینجانب ارتحال جان‌سوز و تألم‌برانگیز آن بزرگ‌مرد متعهد که مردم‌داری، دین‌داری، خدمتگزاری و دلسوزی از خصوصیات بارز ایشان بود را به مردم شریف شهرستانهای بافق و خاتم به‌ویژه به خانواده و بازماندگان گرامی ایشان و نیز به فرماندهی و کارکنان خدوم انتظامی شهرستان، صمیمانه تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق، برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن عزیز سفرکرده، غفران و رحمت الهی و حشر با پیامبر مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) و خاندان مطهرشان را مسئلت می‌نمایم.

محمد علی شاه حسینی

سرپرست فرمانداری شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده