رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
  • کد خبر : ۹۶۵۲۹
  • چاپ خبر : پیام تسلیت رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق در پی درگذشت سرهنگ حسن یزدانی

پیام تسلیت رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق در پی درگذشت سرهنگ حسن یزدانی

به گزارش آفتاب بافق؛ سید رضا هاشمی پور، رئیس کمیته امداد شهرستان بافق در پی درگذشت سرهنگ حسن یزدانی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی بافق پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون ضایعه درگذشت سرهنگ حسن یزدانی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بافق که عمری را در […]

به گزارش آفتاب بافق؛ سید رضا هاشمی پور، رئیس کمیته امداد شهرستان بافق در پی درگذشت سرهنگ حسن یزدانی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی بافق پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت سرهنگ حسن یزدانی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بافق که عمری را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سنگر پاسداری از امنیت، حریم ولایت و ارزش‌های اسلامی سپری کرد، موجب تاثر و تالم خاطر همگان شد.

وی همواره نقش موثر و انکار ناپذیری در بر قراری نظم و امنیت داشت و الگوی پلیس نجیب و سرشار از عشق به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی،درگذشت این مجاهد در راه خدمت به اسلام و انقلاب را به خانواده و همکاران وی در نیروی انتظامی شهرستان بافق تسلیت عرض می نمایم، برای آنان سلامتی و طول عمر با عزت و علو درجات را برای آن مرحوم از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

سید رضا هاشمی پور

 رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده