رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
  • کد خبر : ۹۶۵۳۵
  • چاپ خبر : یاد امام همچنان در دلها زنده و رهنمودهایش راه گشاست

یاد امام همچنان در دلها زنده و رهنمودهایش راه گشاست

  فرمانده انتظامی شهرستان بافق، همزمان با سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: با وجود گذشت ۳۱ سال از ارتحال امام خمینی (ره) یاد وی همچنان در دلها زنده و رهنمودهایش راه گشاست. به گزارش آفتاب بافق، سرگرد شهرام طولابی نژاد گفت: […]

 

فرمانده انتظامی شهرستان بافق، همزمان با سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: با وجود گذشت ۳۱ سال از ارتحال امام خمینی (ره) یاد وی همچنان در دلها زنده و رهنمودهایش راه گشاست.

به گزارش آفتاب بافق، سرگرد شهرام طولابی نژاد گفت: شاید مردم ایران در طول حیات سیاسی خود، روزی غمبارتر و تلخ تر از ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ را تجربه نکرده باشند. روزی که امام خمینی (ره) رهبر بزرگ و دوراندیش خود و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را از دست دادند. شخصیتی برجسته که تاثیری عمیق و سرنوشت ساز بر تاریخ کشور کهن ایران گذاشت و همزمان اراده مردم و آیین آنها یعنی اسلام را در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران متجلی کرد.

 طولابی نژاد ادامه داد: حضرت امام تنها به عنوان یک سیاستمدار برای ملت ایران و همه مسلمانان مطرح نبود بلکه ایشان یک عالم بزرگ دینی، رهبری مردمی و ساده زیست و مظهر مبارزه با ظلم و بی عدالتی به شمار می رفت. از همین روست که با وجود گذشت ۳۱ سال از ارتحال امام خمینی  (ره) یاد وی همچنان در دلها زنده و رهنمودهایش راه گشاست.

این مقام انتظامی تصریح کرد: قیام ۱۵ خرداد نیز جنبشی ماندگار و اثرگذار است و نقطه عطفی در کارنامه انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود. این قیام سرآغاز تحولات و دگرگونی های شگفت آوری شد که به حق می توان از آن به عنوان یوم الله نام برد.

فرمانده انتظامی بافق ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر ۱۵ خرداد خاطرنشان کرد: امروز عزت و سرافرازی این نظام مقدس، بی شک ثمره اقتدای ملت غیور ایران اسلامی به سیره رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدا و پیروی از تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) است.

منبع: خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده